linoa131 skrev 2016-03-28 19:16:07 följande:
Man skulle viljakänna glädje för sina kompisar men ibland sågör det bara ont. Det är nog bra att undvikauutsätta sig för det ett tag iaf. Skönt att ha ett forum för attkkunna uttrycka sådana känslor. vet ju hur det äratt llåtsas vara glad förnnågon annan skul när de bberättar fast det gör mest ont innerst inne.
Tredje försök är intemmycket vad jag förståt. ddet handlarbbara om att hitta rätt ägg , det kommer händadig oockså! Kanske denna gång. Kram
ps vad är det med min mobil? ! Ser väldigt konstigt ut när jag skriver. ..
Visst handlar det om rätt ägg. Och tredje försöket är kanske inte "så mycket", men är svårt att tänka så när varje försök är så långt och man liksom på sin höjd får ett okej ägg. Visst kommer vi fortsätta även om vi misslyckas nu, men är lite annorlunda för oss också eftersom vi behöver både IVF och donerade spermier. Men jag hoppas såklart att det ska gå bra nu, även om det känns tufft just nu.
Och tack till alla er andra också. Återigen. Era ord och er förståelse betyder så mycket. Så är det. Utan er hade allt blivit ännu jobbigare. Är skönt att prata med folk som förstår. <3 Och tack till er som tror på oss! Det betyder mest!