• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • mixXi
    mixXi skrev 2016-07-05 19:00:20 följande:

Nu när jag låg i soffan fick jag precis ONT vid vägen äggstock. Som hugg/stick. Kom 5-6 gånger med typ 20-30 sekunders mellanrum. Vad kan det ha varit? Inte kan det väl vara ägget som lossnade då jag hade jättelågt på äl-stickan igår och nyss när jag testade äl-sticka var den i princip blank.

Men något annat med äggstocken kan det väl knappast ha varit? Bara inbillning kanske =p Eller tarmen eller nåt..Hehe..

Och det skulle givetvis stå VÄNSTER äggstock. Dumma mobil =)
  • Anonym (Alexandra)

Jag är så otålig nu, 8 dagar till bim, och alldeles för tidigt både för test och symptom! Känner molvärk som verkligen irriterar mig, hur ska jag kunna vänta en vecka?? Jag brukar alltid få molvärk en vecka före min mens, så tänker att det är tecken på att mensen kommer att komma. Men har även fått molvärk en vecka före bim när jag varit gravid...

• corran
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:07:21 följande:

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?

Tack <3 är på äl +10 idag. Du vågar:D
  • Anonym (EL)
    corran skrev 2016-07-05 19:17:03 följande:

GRATTIS! då kanske jag vågar testa imorgon på ÄL + 12, dagen innan BIM.
  • Lägtarså
    corran skrev 2016-07-05 19:17:03 följande:

Jag är ju med på ägl + 10 idag.

Gjorde ju ett vanligt CB tidigare vid 6 i morse. Som visa + :)

Har köpt hem ett digitalt som du gjort ;) men tänk om det inte visar något. Men det visade ju så klart o tydligt för dig som också haft svaga streck. :)
  • copycat

Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)

corran skrev 2016-07-05 19:02:49 följande:

Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3

• FyrAAAA

Hej på er igen!

Grattis till fler plus idag!!!

Har ni någon erfarenhet av billiga testers test kontra clear blir vanliga?

Har många billiga testers stickor som jag köpte men har "bara" två clear blue, vet inte när jag ska våga förbruka det första av de två!? Har tidigare grav testat svaaagt pos på dagen för bim, vilket är på lördag, med vanliga clear blue. Är det någon som tex testat neg med billiga testers och pos med clear blue samma dag eller ska man tänka att de är likvärdiga?

• corran
    Anonym (EL) skrev 2016-07-05 19:25:33 följande:

GRATTIS! då kanske jag vågar testa imorgon på ÄL + 12, dagen innan BIM.

Ja det tyxker jag :D
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:31:41 följande:

Jag är ju med på ägl + 10 idag.

Gjorde ju ett vanligt CB tidigare vid 6 i morse. Som visa + :)

Har köpt hem ett digitalt som du gjort ;) men tänk om det inte visar något. Men det visade ju så klart o tydligt för dig som också haft svaga streck. :)

Jag hade hållt mig nu i typ 6 h :P ska du ta digitala ikväll eller imorgon? :)
Svar på tråden Bim Juli 2016