• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • corran
    copycat skrev 2016-07-05 19:38:45 följande:

Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)

Tack! :*
  • Lägtarså
    corran skrev 2016-07-05 19:46:13 följande:

Jag hade hållt mig nu i typ 6 h :P ska du ta digitala ikväll eller imorgon? :)

Ikväll blir det inte då jag börjar jobba om 1 timme :p och jag har kissat för ca en timme sedan. Så kanske imorgon. :)
  • DevilsDaughter

Vad roligt corran: Ingen tvekan längre!

Grattis till alla plus!!!

EL: Tycker absolut att du kan testa nu!! Nu borde det synas om du är gravid!

Jag testade negativt nu ikväll med två olika tester efter att ha hållit mig 5+ timmar och inte druckit eller ätit.. Så nu är jag helt inställd på mens imorgon. Trodde ett tag där att jag kanske var gravid, men inte inte nu längre. Kommer nog inte ens testa imorgon för nu är jag så trött på test, helt ärligt så tror jag faktiskt inte att jag kommer vilja testa..
    Min man sa nu att vi nog borde hoppa över nästa försök då jag, om jag blir gravid, kommer att vara i v 7 när vi åker utomlands, typ då det absolut värsta illamåendet är. Bara ni kan veta hur det känns att hoppa över ett helt försök sådär Gråter. Då känns det liksom extra mycket att det (med största sannolikhet) inte blev något denna gången.

• DevilsDaughter

Fyraa: Då man lätt får svagt plus med clear blue utan att man är gravid så hade jag använt billiga-testers test om du testar tidigt och sen använt clear blu längre fram.. Jag fick ett hyfsat tydligt men svagt plus idag tyckte jag med clear blue, men helt negativt nu med två andra sorters test och jag tror faktiskt inte att jag är gravid.

• Guffy78
    Monsan skrev 2016-07-05 18:06:21 följande:

Jag förstår verkligen hur du känner... ni kan inte pricka in den nu då eller är det försent? Vad är det för tabletter du använder?

Vi har myst nyss:) trots att maken har svårt att komma under press:) nu hoppas jag att simmare kan trots allt komma igenom träsket:) har ju ingen ÄL sekret idag fast precis vid öppningen på tappen har jag fått ut en seg slemklump så hoppas att trots allt de finns där inne...Kan vara att jag släppte 2 ägg denna gången ( har gjort det tidigare) för idag ont på vänster sida dock när läkare undersökt mig häromdagen så hade jag ont på höger sida och läkare sa att jag ägglossade från höger äggstock. Sitter nu och plötsligt känner stickningar i vänster äggstock.

Tabletter heter Lutinus och fick utskrivet pga 9 tidiga MF och spottings.
  • Anonym (Alexandra)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 19:55:16 följande:

Vad roligt corran: Ingen tvekan längre!

Grattis till alla plus!!!

EL: Tycker absolut att du kan testa nu!! Nu borde det synas om du är gravid!

Jag testade negativt nu ikväll med två olika tester efter att ha hållit mig 5+ timmar och inte druckit eller ätit.. Så nu är jag helt inställd på mens imorgon. Trodde ett tag där att jag kanske var gravid, men inte inte nu längre. Kommer nog inte ens testa imorgon för nu är jag så trött på test, helt ärligt så tror jag faktiskt inte att jag kommer vilja testa..

Min man sa nu att vi nog borde hoppa över nästa försök då jag, om jag blir gravid, kommer att vara i v 7 när vi åker utomlands, typ då det absolut värsta illamåendet är. Bara ni kan veta hur det känns att hoppa över ett helt försök sådär . Då känns det liksom extra mycket att det (med största sannolikhet) inte blev något denna gången.

Jag tänkte också så när vi skulle utomlands, men var inte så orolig för illamående (trots illamående from hell förra gången ), utan jag var mest rädd för att något skulle hända utomlands , typ utomkvedshavandeskap eller missfall, och hamna på sjukhus där man inte kan kommunicera så bra. Så tänkte hoppa över ett försök, men gjorde inte det ändå till slut. Utan vi körde på.
  • Anonym (Alexandra)
    Guffy78 skrev 2016-07-05 20:05:15 följande:

Vi har myst nyss:) trots att maken har svårt att komma under press:) nu hoppas jag att simmare kan trots allt komma igenom träsket:) har ju ingen ÄL sekret idag fast precis vid öppningen på tappen har jag fått ut en seg slemklump så hoppas att trots allt de finns där inne...Kan vara att jag släppte 2 ägg denna gången ( har gjort det tidigare) för idag ont på vänster sida dock när läkare undersökt mig häromdagen så hade jag ont på höger sida och läkare sa att jag ägglossade från höger äggstock. Sitter nu och plötsligt känner stickningar i vänster äggstock.

Tabletter heter Lutinus och fick utskrivet pga 9 tidiga MF och spottings.

Vi har också det problemet, min sambo kan ha svårt att komma under stress och press . Så det är inte alltid helt självklart att få till det på rätta dagen...
  • Guffy78
    corran skrev 2016-07-05 19:17:52 följande:

Tack för alla grattis! Fortsätter att heja på er :)

Stort grattis!
  • Guffy78
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-05 20:16:12 följande:

Vi har också det problemet, min sambo kan ha svårt att komma under stress och press . Så det är inte alltid helt självklart att få till det på rätta dagen...

Aha.. Men min man vet att jag ger inte mig så tråkigt för honom:)) när man är så desperat ... Haha... Jag tror när allt är över vi båda kommer skratta åt det:)
Svar på tråden Bim Juli 2016