• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Deni81

Gjorde ett litet test idag, med RFSU:s storpack gravstickor, haha! Var på Apoteket och kunde inte låta bli att köpa. Någon gång ska jag väl lyckas få ett förbannat plus tänkte jag. Jag tror jag är på ÄL+10? Ska ha mens om 7 dagar. Tycker det är lite skumt hur jag har räknat denna månad... Men säg att jag är BIM-6 typ. Det var så klart helt negativt.

Anledningen till att jag köpte var att jag inte var sugen på snus idag! Mycket, högst ovanligt för att vara mig. Det visade inget men jag avvaktar lite till

• Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-05 18:28:45 följande:

Gjorde ett litet test idag, med RFSU:s storpack gravstickor, haha! Var på Apoteket och kunde inte låta bli att köpa. Någon gång ska jag väl lyckas få ett förbannat plus tänkte jag. Jag tror jag är på ÄL+10? Ska ha mens om 7 dagar. Tycker det är lite skumt hur jag har räknat denna månad... Men säg att jag är BIM-6 typ. Det var så klart helt negativt.

Anledningen till att jag köpte var att jag inte var sugen på snus idag! Mycket, högst ovanligt för att vara mig. Det visade inget men jag avvaktar lite till

Avvakta lite till. Det kanske bara är lite tidigt
  • mixXi

Så spännande att följa alla här inne! =) Men hinner knappt med så mycket ni skriver =p Grattis till er som plussat. Förstår er som får svaga sträck. Även om alla här inne säger att det är positivt skulle jag nog inte våga hoppas ändå. Kan tänka mig att det är en overklig känsla...

Själv går jag ju bara i väntans tider nu. Äl+1. För tidigt för att kunna känna av symtom också så det är verkligen bara vääääänta som gäller =//

• mixXi

Nu när jag låg i soffan fick jag precis ONT vid vägen äggstock. Som hugg/stick. Kom 5-6 gånger med typ 20-30 sekunders mellanrum. Vad kan det ha varit? Inte kan det väl vara ägget som lossnade då jag hade jättelågt på äl-stickan igår och nyss när jag kollade äl-sticka var den i princip blank.

Men något annat kan det väl knappast ha varit? Bara inbillning kanske =p Eller tarmen eller nåt..Hehe..

• corran
    copycat skrev 2016-07-05 17:20:34 följande:

Låter som en bra plan:) uppdatera oss sen!

Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3
  • Anonym (Alexandra)
    ungmamma16 skrev 2016-07-05 18:19:01 följande:

Gjorde ett digitalt nu ikväll efter jobb, ännu starkare + än på Stickan imorse!:D

Grattis! Vad är det för digitalt test du använde? Visste bara om att det finns clearblue med veckoindikator?
  • mixXi
    corran skrev 2016-07-05 19:02:49 följande:

Wohoo!! Grattis!
  • Anonym (Alexandra)

Härligt! Grattis!
  • Lägtarså

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?
  • Lägtarså
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:07:21 följande:

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?

Hmm mina emojs blev ? Ska vara glada :)
Svar på tråden Bim Juli 2016