• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Crazy catlady

Tog sista stickan från testlagret nu.. som åter igen visade negativt.. :( kanske lika bra det att testen tog slut nu så kan jag släppa det! Nu inväntar vi mensen istället.. o kommer den inte till nästa helg så köper jag ett cb istället!

• Lillesmultronet

Gjorde ett test imorse bim-1, så blankt det bara kunde blir! Jäkla kropp att spela en ett spratt alltså:/

Bara att invänta mensen...

Bättre lycka nästa gång:)

• Jeahla

Brösten är tunga och ömma men jag vet att det är egentligen alldeles för tidigt än för att känna tecken.

• Marängen

Började blöda igår på äl+6, om jag nu hade någon äl efter missfallet. Så jag hoppar över till aug tråden. Ett stort lycka till alla er som väntar på bim. Önskar att alla kunde få plussa!!

• Guffy78

Har varit borta från tråden ett tag.. Var helt uppgiven för kunde inte fastställa äl då hade så mycket vattniga flytningar, blödning kring äl på 5 dagar och jag flippade ut helt på min man igår natt då jag trodde att vi missade helt äl nu. Trots att mina temp var stigande sedan 5-6 dagar tilltillbaka. Jag gick ju efter vattniga flytningar!

Konstig symptom som jag fick för 3 dagar sedan är kraftig ont i bröstvårtor som jag aldrig har annars.

I och med att jag hade värkar i över 2 veckor nu . Enligt FF appen jag är på äl +7 men kan vara senare.

Vill inte glädjas för mycket för för oss tröskeln är Bim då vi får mf strax efter alltid. Så ny målsnöret har vi nu. Skiter i att tempa och allt annat och bara väntar till Bim för att undvika all stress.

Har kraftig molvärk till och från.

Gjorde samma test för en vecka sen för att jämföra senare och den var blank med svag grå skugga men nu är linjen så tydlig och ljusblå och kom innan kontrollinjen . Ska köpa testa tidigt test för att dubbelkolla.

• Guffy78

Såg att det syntes inget på bilden men väldigt tydligt irl. Här är testa tidigt test:

• Blixtpatrullen

Hej på er! För vår del så försöker vi med barn nummer 2 nu, har en dotter född i mars 2014. Det är vårt allra första försök efter uttag av spiral. Har därför ingen säker sista mens att gå på. Vet att jag hade ägglossning ca den 5/7, så är på äl+12. Troligen bim på tisdag 19/7 (vilket för övrigt är exakt samma bim som med min dotter fast tre år senare:) ). Testade med ett clearblue idag. Vad tror vi om detta?

• Mammaresan
    Guffy78 skrev 2016-07-17 14:09:08 följande:

Såg att det syntes inget på bilden men väldigt tydligt irl. Här är testa tidigt test:

Grattis! Håller tummarna hårt att det går vägen denna gång! ^_^
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Mammaresan
    Blixtpatrullen skrev 2016-07-17 14:40:43 följande:

Hej på er! För vår del så försöker vi med barn nummer 2 nu, har en dotter född i mars 2014. Det är vårt allra första försök efter uttag av spiral. Har därför ingen säker sista mens att gå på. Vet att jag hade ägglossning ca den 5/7, så är på äl+12. Troligen bim på tisdag 19/7 (vilket för övrigt är exakt samma bim som med min dotter fast tre år senare:) ). Testade med ett clearblue idag. Vad tror vi om detta?

Jag tycker det ser negativt ut tyvärr. Du har större chans att få veta om du är gravid om du testar med mer känsliga test än clearblue också. Jag har plussat och jag tror inte jag har kommit upp i tillräckligt höga nivåer än för att plussa på ett test som ligger på 25miu/ml. Ska dock göra ett försök imorgon (min BIM är 20/7) men jag har plussat på "Predictor early" där det syns väldigt tydligt. Beror lite från test till test hur känsliga (och tydliga!) de är.
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Bim Juli 2016