• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • josefinenyberg

Hmm jag har hoppat över till augustigruppen men fick nytt bim-datum på natural cycles idag pga positivt äl-test.. Från 1/8 så säger den 29/7 nu, men jag är tveksam till det. Kommer bli extra jobbig väntan nu juu :/

Aja, stöd från två grupper är ju inte helt fel <3

• Rosenblad

Oj vad mycket inlägg det kommit sen sist jag var inne, följer inte så slaviskt som tidigare månader pga jag försöker leva lite också och få tankarna på annat än barn ibland. Vi är på 10e försöket så vi börjar tappa tålamodet.

Har BIM idag faktiskt om jag kan lita på appen, kommer att hämta ut tester imorgon så kommer jag testa om det syns något. Vi lyckades med fullbordat sex idag så jag är så glad och innan dess den 13e och så hoppas jag de blir lite mer nu i dagarna. Känns som en bra månad nu, har precis gått på semester också så känns som att det kommer göra gott med att va så avkopplad. Vill också kunna skriva att jag fått ett pluss som många andra :)

• November83

Har bim på tisdag enligt min normala 28 dagar cykel men äl var ca 5 dagar sen, vilket borde ge bim också 5 dagar senare än normalt. Min fråga: på min normala bim kommer jag vara äl+9, vågar jag testa? Eller ska jag vänta en vecka till då äl+14?

• Guffy78
    Mammaresan skrev 2016-07-17 21:06:38 följande:

Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda!

Story grattis! Hoppas att joina er i plustråden senare:)
  • Tiger grr

Jag har massa billiga stickor, typ 30 st. :D de ska vara extra känsliga men inte använt de vid nån tidigare graviditet. Fick ett relativt sent MA nu i mars, på KUB ultraljudet i vecka 13. Hoppas inte få uppleva det igen. :'(

Julie92 skrev 2016-07-17 17:36:12 följande:

Åh vad roligt! Nej vi är juh rätt tidiga haha, hoppas vi får ett varsitt plus imorrn då!:D

Vad kör du för test? Jag har apotekets egna hemma.

• Ullis02

Grattis till er som plussat! Så härligt.

Själv är jag på Bim +14, ingen mens inget plus...

Ringde gyn idag och fick telefontid, hoppas jag kan få komma in idag redan.

• livias
    Kynisen skrev 2016-07-17 21:27:22 följande:

Kan ju va en nidblöning när ägget fäster om det nu är en vecka kvar till bim. Hoppas på det!

Tack för peppen! Men var inte riktigt en vecka kvar till bim, skulle haft den nu på onsdag här :) Så det är definitivt mensen. Men som sagt, nya tag! Vi försöker lite själva på egen hand, men vi kommer få ivf till vintern så känner mig inte superstressad. Men det är ändå spännande att försöka själva och följa alla här på fl:)
  • lisohl

Mensen kom idag, två dagar försenad. Well well. Lycka till alla som går och väntar på ett plus!

• 10oktober

BIM-7 idag, det närmar sig! Är bortrest till torsdag kväll, får se om jag lyckas hålla mig borta från att testa på fredag morgon ;)

Stort grattis till alla plus förresten! :D Tror inte jag har sagt det innan. Det ger en hopp att se att det faktiskt går! ;)

• Rosenblad

Sådär, massor av grav och äl stickor uthämtade! Men, det står inte vilka som är vilka. Köpt från billigatester och det är gröna förpackningar och rosa. Vilka är vilka? :S

Svar på tråden Bim Juli 2016