• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Mammaresan
    Mammaresan skrev 2016-07-17 19:43:29 följande:
    Det här syns tydligare än dina andra. Här kan jag se ett streck!! Skrattande
    Blixtpatrullen skrev 2016-07-17 19:40:13 följande:
    Ja, jag vet inte vad jag ska tro. Fick detta på ett annat på äl+8, knappt synligt men likväl där.
    Fast nä vänta nu, det var nog kanten på testet jag såg.. förlåt! På den andra bilden du redigerat ser jag ju att det är något men tycker det är svårt att avgöra vad det är man ser. Men det kan ju vara början till ett plus. Det är ju väldigt tidigt än men hoppas det börjar bli tydligare snart!
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Skyrocket
    Mammaresan skrev 2016-07-17 19:42:30 följande:

Hehe, ja jag har haft något illamående någon dag som sen försvunnit men det hade jag ju även som icke gravid så skyller på konstiga omständigheter och inte så mycket graviditet på det. Vilken härlig känsla och så otroligt roligt! Jag hänger i två stycken mars trådar, en helt vanlig för alla och en som är för de som väntar syskon i mars 2017. Vilka trådar blir det för dig?

Haha ja det är nog inte pga graviditeten utan snarare chocken faktiskt. Jag hittade en tråd för syskon som jag hoppade in i. Får se om jag tar mig in i någon mer tråd. Tycker att det är lättare med Facebook grupper men fl fungerar också.
  • Mammaresan
    Skyrocket skrev 2016-07-17 19:47:30 följande:
    Haha ja det är nog inte pga graviditeten utan snarare chocken faktiskt. Jag hittade en tråd för syskon som jag hoppade in i. Får se om jag tar mig in i någon mer tråd. smile1.gif Tycker att det är lättare med Facebook grupper men fl fungerar också. smile1.gif
    Ja, jag hade en väldigt mysig FB grupp när jag väntade barn 2014 men nu för tiden har jag inte facebook längre. Tungan ute
  • Mammaresan
    finder skrev 2016-07-17 20:56:19 följande:
    i eftermiddag fick man svart på vitt!
    Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda! Skrattande

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-17 21:06:38 följande:
    Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda! Skrattande

ja men precis, även om man ser strecken så behöver man få se de där ordet bara!
  • Kynisen
    Blixtpatrullen skrev 2016-07-17 19:42:07 följande:

Redigerat:

Syns ju tydligt på andra bilden! Grattis!!!
  • Kynisen
    livias skrev 2016-07-17 18:56:28 följande:

Oj! Gick på toa precis och det var ljust rosa på pappret så antar att mensen kom tidigare. Har faktiskt aldrig hänt mig så blev något förvånad. Men nya tag nästa månad! Lycka till alla som har kvar att testa nu i juli <3

Kan ju va en nidblöning när ägget fäster om det nu är en vecka kvar till bim. Hoppas på det!
  • MissJL
    finder skrev 2016-07-17 20:56:19 följande:

i eftermiddag fick man svart på vitt!

Härligt!! Grattis ;)
  • MissJL

Grattis! Så underbart att se dom där orden :)

Mammaresan skrev 2016-07-17 21:06:38 följande:

Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda!

Svar på tråden Bim Juli 2016