• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • emzerus

Är på äl+7 och inte ett endaste symtom o jag brukar ha massa olika symtom den här tiden mellan äl o bim...både de gånger det inte blivit nåt o de gånger jag fått plus men sen missfall

Är utomlands just nu så jag lyckas tom fokusera på annat än att tänka på graviditet hela tiden vilket är skönt.

Stort grattis till er alla som plussat! <3

Hoppas jag joinar er senare :)

• Kynisen
    livias skrev 2016-07-18 07:57:32 följande:

Tack för peppen! Men var inte riktigt en vecka kvar till bim, skulle haft den nu på onsdag här :) Så det är definitivt mensen. Men som sagt, nya tag! Vi försöker lite själva på egen hand, men vi kommer få ivf till vintern så känner mig inte superstressad. Men det är ändå spännande att försöka själva och följa alla här på fl:)

Så synd. Men skönt att veta att ni ska få hjälp, hoppas ni slipper nyttja den och plussar själva innan!!
  • Ememem
    Rosenblad skrev 2016-07-18 09:47:31 följande:

Sådär, massor av grav och äl stickor uthämtade! Men, det står inte vilka som är vilka. Köpt från billigatester och det är gröna förpackningar och rosa. Vilka är vilka? :S

Mina gröna är graviditet och rosa är äl, också från billigatester men på mina står det på. Tror även det står hcg respektive lh på själva stickan.
  • Dalkullan92
    Rosenblad skrev 2016-07-18 09:47:31 följande:

Sådär, massor av grav och äl stickor uthämtade! Men, det står inte vilka som är vilka. Köpt från billigatester och det är gröna förpackningar och rosa. Vilka är vilka? :S

De står på testerna :) rosa är ägglossningstest och gröna är graviditetstest :)
  • Dalkullan92

Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)

Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??

:)

• Dalkullan92
    10oktober skrev 2016-07-18 09:18:08 följande:

BIM-7 idag, det närmar sig! Är bortrest till torsdag kväll, får se om jag lyckas hålla mig borta från att testa på fredag morgon ;)

Stort grattis till alla plus förresten! :D Tror inte jag har sagt det innan. Det ger en hopp att se att det faktiskt går! ;)

Hoppas att tiden går fort till 24-25 :) Har oxå bim då.

Ska försöka låta bli att testa innan bim den här månaden. Men de är väldigt svårt :)

Vilket försök är ni på???
  • Tiger grr

Näe tjejer. Det blev nog inget för mig denna månad :( brukar plussa tidigt så det är väl bara att vänta in mensen nästa vecka.

• Guffy78
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 11:00:16 följande:

Hoppas att tiden går fort till 24-25 :) Har oxå bim då.

Ska försöka låta bli att testa innan bim den här månaden. Men de är väldigt svårt :)

Vilket försök är ni på???

Jag har ungefär samma Bim . Är på försök 20+ ...:)
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 10:56:30 följande:

Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)

Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??

:)

Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe
  • Tiiffany

Då är jag nog den ända som kan hålla mig varje månad. Jag tänker såhär, känner jag inget konstigt med kroppen så finns det inget helt enkelt 

Svar på tråden Bim Juli 2016