• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Crazy catlady

5 dagar kvar till vanliga bimdagen.. men eftersom det kändes som jag fick äl mycket tidigare än normalt så flyttade jag även bim tills idag..(har alltid 12 dagar mellan äl o mens) men har inga mens känningar eller bruna spottings... Dock fick jag en större slemmig gulaktig flytning imorse.. har vart väldigt torr senaste dagarna men imorse va det som äl flytningar.. glansiga trådiga och lite gula i färgen på vissa ställen..(kan även vara rester från sexet igår morse) känner lite småstick i magen men brösten ömmar inget längre.. vi får väl se vad de kommande dagarna säger..

• Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-07-18 11:37:18 följande:

Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe

Ja de är svårt att hålla sig ifrån att testa :)

men försöker tänkta att är jag gravid så visar de sig på bim oxå. Men kommer säkert testa fredag oxå. Eller lördag. Har bim på söndag :)
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 12:23:22 följande:

Ja de är svårt att hålla sig ifrån att testa :)men försöker tänkta att är jag gravid så visar de sig på bim oxå. Men kommer säkert testa fredag oxå. Eller lördag. Har bim på söndag :)

För mig borde det synas på fredag om detta tagit sig hoppas hoppas
  • Kynisen
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 10:56:30 följande:

Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)

Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??

:)

Loncelot skrev 2016-07-18 11:37:18 följande:

Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe

Har oxå bim runt 25de.vet inte exakt.... Hade tänkt ta ett tidigt test på onsdag... Och som tur va kom dom inte i posten i dag så jag kan inte frestas att testa i morgon... Haha

Va på stan med yngsta dottern 7 år och gick in å kikade på avstånd på gravtesten men kan ju inte köpa när hon va med, vill inte ha frågor och hon kan läsa så fick bara traska ut igen... Haha
  • Ememem
    Tiiffany skrev 2016-07-18 11:47:09 följande:

Då är jag nog den ända som kan hålla mig varje månad. Jag tänker såhär, känner jag inget konstigt med kroppen så finns det inget helt enkelt 

Den månaden jag blev gravid med sonen kände jag absolut inget. Jag var skengravid månaderna innan men den månaden kände jag inget särskilt så är ju inte så säkert att det är så som du skriver. Däremot är det ju självklart jätte bra om man kan låta bli att testa om man vill det.
  • Rosenblad

T

Ememem skrev 2016-07-18 10:51:00 följande:

Mina gröna är graviditet och rosa är äl, också från billigatester men på mina står det på. Tror även det står hcg respektive lh på själva stickan.

Tack, ja jag ser de nu när jag kollar närmare :)
  • Rosenblad
    Dalkullan92 skrev 2016-07-18 10:52:40 följande:

De står på testerna :) rosa är ägglossningstest och gröna är graviditetstest :)

Tack! :)
  • Guffy78

Ni som har blivit gravida nyss har ni känt molvärken varje dag mer eller mindre eller inte känt något?

Jag går efter symptom och har haft kraftig molvärk i flera dagar men nu det bara drar i magen då och då. Är så rädd att jag kommer inte känna något när jag vet att det finns nåt i mage nu.

• Skyrocket
    Tiger grr skrev 2016-07-18 11:21:41 följande:

Näe tjejer. Det blev nog inget för mig denna månad :( brukar plussa tidigt så det är väl bara att vänta in mensen nästa vecka.

Förstår att det känns hopplöst men jag testade negativt senast i onsdags förra veckan och plussade svagt igår. Så det finns hopp! Plussade fullt synligt bim -4 med båda tidigare men tydligen lite senare denna gång. :)
  • mosterJenny

Har tempat mig nu i ca 7 dagar bakåt (som en extra koll) och imorse sjönk den och igår inbillade jag mig att det värkte något i magen på ett konstigt sätt så jag hoppas att jag har ÄL just nu! Efter vad jag har läst så dippar tempen något under ÄL för att sedan peaka. Förra mensen var 2 juli så det är ju i rimlig tid men har aldrig tagit ÄL-tester tidigare. Tycker ni jag bör köpa ett för säkerhets skull? Vill ju hellre "köra på" någon dag extra så man verkligen tajmar men samtidigt skulle det vara bra att se svart på vitt att ÄL faktiskt skett! För en ovan testare: vad rekommendera ni från Apoteket? Har inte tid att beställa hem nämligen...
    Tacksam för svar :)

Svar på tråden Bim Juli 2016