• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • happylife
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 08:31:31 följande:

Negativt test idag också.. ÄL+8 :( Tungt å gå till jobbet idag..

Typ ingen plussar så tidigt!!!
    som jag skrev ovan fick jag vänta långt efter bim till o me för att få Gravid 1-2 på digitalt. Ett svagt plus fick jag på apotekets test dagen innan mens. Innan dess va alla tester blanka! Och jag väntade dessutom tvillingar..
  • Myline
    josefinenyberg skrev 2016-07-04 09:56:18 följande:

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

Nej vad tråkigt :( Förstår att det måste vara jobbigt!
    Jag har också nytt BIM i månadsskiftet, så vi får peppa varandra. Håller tummarna!!
  • Anonym (EL)
    josefinenyberg skrev 2016-07-04 09:56:18 följande:

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

Skitmens! Häng gärna lvar <3 sen hoppas vi att det blir ett plus i augusti för er
  • Anonym (EL)

DevilsDaughter - Åh. Förstår besvikelsen! Det är ju fortfarande tidigt, men eftersom du prisat tidigt innan förstår jag att du känner dig besviken.

• Anonym (Mamu)
    happylife skrev 2016-07-04 09:59:21 följande:

Håller med, jag plussade svaaaagt på äl+13 en dag innan BIM, det var först på BIM dagen de va tydligt plus, dock negativt med digitala! Digitala tog flera dagar innan det visade Gravid 1-2! Så man ska inte ge upp

Inte naturalcycles, men fertility friend, har använt det sen mars.

Jag ser rätt tydligt på tempen, tiden efter mens och innan äl ligger min temp runt 36.1-36.3 och efter äl ligger den på 36.4-36.8, rätt häftigt! Man ser mönstret när man tempat ett tag

Ja, jag är nog för otålig kanske, har bara tempat i 3v snart..har haft 36.1-3 under och efter mens och nu plötsligt ligger den på 36.3-36.5, så inte någon jätteskillnad men ändå tydlig ökning. Ältest har varit negativa men det är väl bara att avvakta och se... men man är ju så otålig!!
  • Anonym (marsbebis)

Jag känner mig gravid, ömma bröst, det sticker vid livmodertappen och drar i magen. Antigen är jag gravid eller väldigt skengravid. 

Testade imorse, pa äg +8-9, det var väldigt negativt. Testar nog på onsdag igen. Bim är fredag eller lördag

• IA89

Töser: Jag lämnar er, kanske ses vi i Augustitråd (om det kommer en sådan)

Mensen kom somsagt igår och jag tänker ta paus ett tag från familjelivs-trådar! Ha semester och försöka "släppa" (tror det kan vara nyttigt!)

Jag håller alla tummar och tår för er som är kvar att det går vägen!

:)

Svar på tråden Bim Juli 2016