• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • copycat

Tjejer. ÄL+10 idag. Gick upp på morgonen och kissade UTAN att testa (just för att jag inte vill egentligen, är ju så tidigt). Men tro på fan om jag ändå inte får för mig att testa NU? Mitt på dagen? Med att ha hållt mig typ 2 timmar. Hur dum är man? Nåja, uppenbarligen dum. Men hörrni....ja det är sjukt tidigt (plussade svagt med dottern på ÄL+14), men är det bara jag som ser ett ultrasvagt streck? Lägger in originalet plus en som jag trixat med för att ni ska förstå vad jag menar:) snälla titta och hojta om ni tror det är nada, spök, eller om det faktiskt är ett galet tidigt (för å va mig) plus.....

• Skyrocket
    josnos skrev 2016-07-04 12:56:08 följande:

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3

Stort grattis!
  • Bäbiiiis
    copycat skrev 2016-07-04 13:58:32 följande:

Tjejer. ÄL+10 idag. Gick upp på morgonen och kissade UTAN att testa (just för att jag inte vill egentligen, är ju så tidigt). Men tro på fan om jag ändå inte får för mig att testa NU? Mitt på dagen? Med att ha hållt mig typ 2 timmar. Hur dum är man? Nåja, uppenbarligen dum. Men hörrni....ja det är sjukt tidigt (plussade svagt med dottern på ÄL+14), men är det bara jag som ser ett ultrasvagt streck? Lägger in originalet plus en som jag trixat med för att ni ska förstå vad jag menar:) snälla titta och hojta om ni tror det är nada, spök, eller om det faktiskt är ett galet tidigt (för å va mig) plus.....

Jag anar ett streck på bilden längst ner. Hoppas hoppas...!!
  • Anonym (Mamu)

På bild nr 2 ser jag definitivt ett streck!! Håller tummarna för att det blir starkare
  • Skyrocket

Jag ser ett streck på nedre bilden. Vågar mig på ett grattis till dig med!

Vad roligt med alla plus som ramlar in!
  • copycat

Tack för att ni tittat!:) så himla enerverande! Skulle ju INTE testa och så gör jag det med lunchurin...blir så trött, nu glor jag ju bara på detta test :/ frågan är om jag ska ta ett till imorgon eller vänta till onsdag då det garanterat borde vara tydligare...men just nu känns ju onsdag som år 2020 ungefär.

• josnos
    Guffy78 skrev 2016-07-04 13:23:40 följande:

Hoppas att nu är de din tur. Har haft 9 tidiga MF med samma utslag på CB plus. Gör digital CB . Om ett par dagar. Du borde då få gravid enligt din test ovan. Håller tummar och tår för dig!

Tack allihopa :D

Jag har också fått spök på cb innan, testade för ett par dagar sen och då var det väldigt svagt (ej morgon urin) har hållit mig från att testa nu i 4 dagar och det har ökat markant (detta test tog jag ca 12.30 idag) :D men ska göra ett digitalt i morgon eller om några dagar :D
  • DevilsDaughter

Skyrocket: du som är testoholic, har du brutit upp test ngn gång? (Eller ngn annan) Läst om de som har gjort det men aldrig gjort det själv. Testade med en stav imorse (testa tidigt 10mlu) men tycker det är ganska svårt att se genom rutan, det skuggas och blänker osv. Så jag öppnade testet och där under va de två streck !?! Teststrecket väldigt svagt men det fanns där! Gick dock inte att se genom rutan? Testade med ett vanligt test också (sticka som mäter 25mlu men de va blankt. Förstår ju att jag har använt testet på ett sätt som det inte ska använadas men man kan ju inte låta bli att undra.

• DevilsDaughter

Copycat: tycker mig ana ngt men min telfon är sprucken så ser inte så bra på den. Jag hade testat imorgon OCH på onsdag ;)

Josnos: grattis!! Hoppas det går vägen för er!

Svar på tråden Bim Juli 2016