• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Bäbiiiis
    finder skrev 2016-07-03 12:45:25 följande:

Kan säga att jag aldrig fått starkare än kontrollstrecket med testlagrets och ändå fått 2 barn

Omöjligt att säga. Jag tycker de ser snarlika ut men kanske att det till vänster är lite starkare...
  • Lovisens

Någon mer som hade äl kring den 29/6 och bim den 12/7 som känner av några symtom?

• copycat

ÄL+9 och molvärk som tilltar. Säkert mensen på g:( däremot har jag en annan "tyngdkänsla" i magen ner mot livmodern som jag inte brukar ha....helt torr idag igen också...hm..

• Guffy78

Hej alla . Har Bim ev 19/7 , 1-A försök efter 9-E MF . Utredning gjordes. Inga fel hittades.

Väntar på ÄL nu. Haft ÄL värk i flera dagar dock inget 100% stegring på test ( möjligtvis peak var under natten till igår) Tempen åker berg och dalbana. Molvärk håller på att döda mig. Kan ske det där guldägget som inte vill släppa:)))

• Fkvi

Inne på ÄL+3 nu. Har molande värk av och på men säkert bara inbillning :(

• Anonym (EL)
    Guffy78 skrev 2016-07-03 14:55:53 följande:

Hej alla . Har Bim ev 19/7 , 1-A försök efter 9-E MF . Utredning gjordes. Inga fel hittades.

Väntar på ÄL nu. Haft ÄL värk i flera dagar dock inget 100% stegring på test ( möjligtvis peak var under natten till igår) Tempen åker berg och dalbana. Molvärk håller på att döda mig. Kan ske det där guldägget som inte vill släppa:)))

Åh, hoppas er tuffa resa är slit snart och starten på en graviditet tar vid istället Detär ni verkligen värda
  • Anonym (Mamu)

Hoppar in här i gruppen! Har bim nångång i juli men ingen aning om när.... har en 14 månaders som fortfarande ammar och fick första mensen för 2 veckor sedan, så började tempa då. Men har ingen koll på när nästa äl kan tänkas vara. CD17 idag och inget tecken på äl överhuvudtaget. Otroligt frustrerande att inte ha koll! Har försökt dra ner på amningen men alltid är det nåt som gör det omöjligt, tandsprickning, värmebölja...

• Anonym (EL)

Alltså. Jag har molvärk på kvällen och morgonen ibland men ibland har jag en punkt i livmodern som gör ont istället.? Det är liksom ömt just där.? Någon som haft liknande? ÄL + 9 idag.

• Anonym (EL)
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-03 19:49:37 följande:

Hoppar in här i gruppen! Har bim nångång i juli men ingen aning om när.... har en 14 månaders som fortfarande ammar och fick första mensen för 2 veckor sedan, så började tempa då. Men har ingen koll på när nästa äl kan tänkas vara. CD17 idag och inget tecken på äl överhuvudtaget. Otroligt frustrerande att inte ha koll! Har försökt dra ner på amningen men alltid är det nåt som gör det omöjligt, tandsprickning, värmebölja...

Välkommen! Hoppas det kommer snart så du lättare får koll på din cykel. Det är lite typiskt det där att när man väl behöver sluta med något så kommer hela världen emellan
  • DevilsDaughter

finder: Längst till vänster skulle jag säga.

EL: Känner inte igen öm punkt, men jag har också mest molvärk på morgon och kväll. Nu under dagen har jag inte känt någonting.

Mamu: Lycka till! Kan kanske va lite oregelbunden i början.. Särskilt innan du slutat amma helt.

Guffy: Vad jobbigt att behöva gå igenom så många missfall för att få barn. Är det tidiga missfall? Kommer du få ngt hjälpmedel för att få hjälp med att behålla graviditeten när du blir gravid igen? Typ progesteron el ngt?

*Äckelvarning*
    Fick en hel del tjocka flytningar nyss ikväll. Som en bit av en slempropp typ, långa tjocka torra och trådiga flytningar. Det var en del men efter det så va de inga mer flytningar och förövrigt så är jag lika torr som vanligt.
    Grejen är den att i slutet av graviditeten när man gick och väntade på slemproppen så fick jag sådant här och trodde att det va slemproppen, men så kom vi på att det alltid kom en sån flytning ca en dag efter att vi hade haft sex och det höll på så här flera veckor i slutet av graviditeten (efter sex då). Alltså det är ju INTE sperma utan det är ju en tjock vit flytning.. Vi hade sex igår men jag har inte fått såhär sedan sist jag var gravid så det sätter ju ändå lite griller i huvudet. Var ju såklart tvungen att testa nu ikväll igen hade ändå hållit mig typ 5 timmar men det var negativt.. Någon som känner igen detta? ÄL+8 imorgon och jag ska faktiskt testa imorgon på morgonen också.

Svar på tråden Bim Juli 2016