• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Deni81
    DevilsDaughter skrev 2016-07-03 22:54:17 följande:

Deni: Retfullt att det inte tagit sig ännu när det inte ska vara ngt fel.. Nästan lättare då om det är ngt konkret fel som kan åtgärdas så att man kan få hjälp. Men bra att ni har fått lovat hjälp längre fram, då har ni lite tid till på er att försöka på egen hand och så har ni det som sista utväg. Ni gör inget fel 

Tack för dina fina ord. De värmer mer än du anar Önskar dig också ett plus snart!
  • Deni81
    Anonym (EL) skrev 2016-07-03 23:14:08 följande:

Jag gjorde ett test som va negativt då, men alldeles för tidigt. Min cykel va tydligen jätte förskjuten. Vi hade oskyddat sex två gånger 5 dagar innan beräknad mens (inte i göra barn syfte). Sökte för magkatarr men va tydligen gravid så jag misstänkte väl kanske lite, men trodde inte det imo det negativa testet. När jag gjorde ett en vecka senare va det tok positivt.

Oj vilken härlig historia Kroppen är allt ett mysterium! Vad som helst kan hända! En del är ju stensäkra på att de är gravida och är det. En del har ingen aning och är det, haha. Det är ju rätt så spännande trots allt slit och svett och tårar (och blod)
  • FyrAAAA
    copycat skrev 2016-07-03 23:07:11 följande:

Gah denna mensvärk och ömma bröst! ÄL+10 imorgon. Dagarna går så sakta! Med dottern plussade jag SVAGT ÄL+14 så jag tror inte det är någon idé att testa innan det...idag är jag helt torr igen, inga flytningar alls..mycket mixade signaler känner jag, blir tokig!:) hur mår ni andra?

Ja dagarna mellan äl och mens går alltid vääääldigt sakta! Med nr 1 testade jag svagt pos på dag 10, med tvåan neg på dag 9 och svagt pos på dag 11, trean svagt pos på dag 13. Är på äl +7 idag och tänker tidigast testa på äl +10 eller 11, dvs ons eller tors!
  • DevilsDaughter

Deni: Tack :))

Känns bra att läsa om er som plussar lite senare.. Jag ska testa imorgon ÄL+8 med testa tidigt-test, har ju redan gjort två negativa test idag (vanliga) men känns som att imorgon är avgörande. Är det negativt då så ställer jag in mig på mens på onsdag.

• Guffy78
    Mammaresan skrev 2016-07-03 22:28:26 följande:

Jag vet inte vad grejen är men jag har känt mig väldigt kissenödig sedan mitten på förra cykeln, hahaha. Jag pinkar ju titt som tätt men antar att jag dricker väldigt mycket nu när det är varmt. Så svaret är ju tekniskt sätt ja men ändå inte då jag inte kan utesluta att det beror på något annat just nu. Var mindre efter mensen och sen har det börjat bli mer igen.  Brukar du ha så varje cykel?Ja men precis, det blir en bra dag att ha sex oavsett om ägglossningen är idag eller om två dagar. Får se till att komma till sängs nu bara så det inte blir en så sen natt bara! Behöver få sömnen.

Har märkt eftersom jag skriver symptom på Fertility Friend att enstaka dagar med kissnödighet kommer precis innan ÄL och mitt mellan ÄL och Mens
  • copycat
    FyrAAAA skrev 2016-07-03 23:24:13 följande:
    Ja dagarna mellan äl och mens går alltid vääääldigt sakta! Med nr 1 testade jag svagt pos på dag 10, med tvåan neg på dag 9 och svagt pos på dag 11, trean svagt pos på dag 13. Är på äl +7 idag och tänker tidigast testa på äl +10 eller 11, dvs ons eller tors!
    Spännande! ÄL+10 idag men vågar inte, så jag har gjort bort morgonkissen så att jag inte ska kunna ångra mig:P
  • copycat

ÄL+10 idag och extreeem mensvärk/ryggvärk/strålningar mot höften när jag klev upp för 1h sen, känns precis som att mensen ska komma. Sitter i soffan nu och nu är värken helt borta. Får se hur denna dag ter sig....är det några som testar idag?:)

• copycat
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 08:31:31 följande:

Negativt test idag också.. ÄL+8 :( Tungt å gå till jobbet idag..

Åh, alltid tungt med negativa test, men du får försöka tänka att du testar väldigt tidigt så hoppet är ju verkligen inte ute än!
  • Myline
    IA89 skrev 2016-07-03 23:07:44 följande:

Där kom mensen 2 dagar tidigt. Jippy. Not

Åh vad tråkigt :/ Samma hände mig i fredags... Men jag försöker peppa för nästa försök. Håller tummarna för dig nästa försök! Även om jag förstår att det känns tråkigt nu. :)
Svar på tråden Bim Juli 2016