• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Alexandra)
    josnos skrev 2016-07-04 12:56:08 följande:

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3

Åh, Grattis! Denna gången stannar det ska du se! ?
  • DevilsDaughter

Äh de syns ju inte. Men irl syns det ganska tydligt. På bilden i min mobil så syns de sådär. Men här inte alls. :(

• Anonym (Alexandra)

Skulle vara hjärta och inte frågetecken

• Skyrocket
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:29:31 följande:

Skyrocket: du som är testoholic, har du brutit upp test ngn gång? (Eller ngn annan) Läst om de som har gjort det men aldrig gjort det själv. Testade med en stav imorse (testa tidigt 10mlu) men tycker det är ganska svårt att se genom rutan, det skuggas och blänker osv. Så jag öppnade testet och där under va de två streck !?! Teststrecket väldigt svagt men det fanns där! Gick dock inte att se genom rutan? Testade med ett vanligt test också (sticka som mäter 25mlu men de va blankt. Förstår ju att jag har använt testet på ett sätt som det inte ska använadas men man kan ju inte låta bli att undra.

Jag har inte brutit upp något test enbart för att jag bara testat med stickor. Hade dock lätt gjort det om jag använt såna test...hehe. Visa bild?! Är det två streck så är det! Försök ha is i magen och testa igen imorgon med samma test. Du lär få ett tydligare resultat då. Heja heja! (Inte alls meningen att uppmuntra till att bli en med testoholic ;) )
  • Anonym (Alexandra)
    copycat skrev 2016-07-04 13:58:32 följande:

Tjejer. ÄL+10 idag. Gick upp på morgonen och kissade UTAN att testa (just för att jag inte vill egentligen, är ju så tidigt). Men tro på fan om jag ändå inte får för mig att testa NU? Mitt på dagen? Med att ha hållt mig typ 2 timmar. Hur dum är man? Nåja, uppenbarligen dum. Men hörrni....ja det är sjukt tidigt (plussade svagt med dottern på ÄL+14), men är det bara jag som ser ett ultrasvagt streck? Lägger in originalet plus en som jag trixat med för att ni ska förstå vad jag menar:) snälla titta och hojta om ni tror det är nada, spök, eller om det faktiskt är ett galet tidigt (för å va mig) plus.....

Jag skymtar ett streck på testet längst ner! Hoppas!
  • DevilsDaughter

Haha men ärligt så tror jag inte att det är ngt. Man ska ju inte öppna dem! Fattar inte varför de inte fastnar bättre på bild för de är ganska tydligt. Dock ser man de inte genom rutan jue!?

Är trött på mig själv nu hehe.. blir till å testa imorgon men nu har jag bara vanliga test kvar hehe..

• Anonym (Alexandra)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:29:31 följande:

Skyrocket: du som är testoholic, har du brutit upp test ngn gång? (Eller ngn annan) Läst om de som har gjort det men aldrig gjort det själv. Testade med en stav imorse (testa tidigt 10mlu) men tycker det är ganska svårt att se genom rutan, det skuggas och blänker osv. Så jag öppnade testet och där under va de två streck !?! Teststrecket väldigt svagt men det fanns där! Gick dock inte att se genom rutan? Testade med ett vanligt test också (sticka som mäter 25mlu men de va blankt. Förstår ju att jag har använt testet på ett sätt som det inte ska använadas men man kan ju inte låta bli att undra.

Jag har brutit sönder ett test en gång, men det var av ren ilska och frustration! Det var ett testa tidigt, som mäter hcg redan från 5 mlu, och man kan testa 7 dagar efter äl. Det fanns bara ett streck inuti också.
  • DevilsDaughter

Alexandra. Det låter ju lovande för min del! Vågar dock inte tro på att detta skulle betyda ngt. Det fastnar ju uppenbarligen inte ens på bild. Irl ser man tom att det är lite rosa (som det andra strecket, men som sagt mkt svagt.. aja.. blir till å testa imrgon!

• Skyrocket

[quote=76767114][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:41:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser två streck (drog ner ljusstyrkan på mobilen och då syns det). Ser mycket lovande ut!

(Det verkar som att jag inte ser alla inlägg alltid. Så jag ber om ursäkt om jag missar saker ibland.)

Svar på tråden Bim Juli 2016