• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Skyrocket

Hörni... Jag ska ju ha äl imorgon enligt appen. Idag har jag dock sjukt ont i magen, bak i ländryggen och i huvudet, känner mig oerhört lättirriterad, har svullen mage och mår allmänt konstigt. Har dessutom riktig sega, trådiga/slemmiga flytningar (förlåt för info ;)). Är det här vanligt vi äl? Kan inte minnas att jag mått så någonsin förut annat än dagarna precis innan mens..

• Anonym (EL)

GRATTIS till alla plus! och välkommen alla nya

Har vart på Kolmården hela dagen och känt hur det liksom "rinner" lite mellan varven. Har trott att det va mensen som kom först men det var flytningar. Ingen aning dock om jag brukar ha så? Haha så typiskt att man inte tänker på sådant annars. Bim onsdag/torsdag.

• corran

[quote=76767114][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:41:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur många dagar efter äl är du?

Viktigare att der syns irl än på bild :) så är det ju oftast.. jag tog ett test idag också.. kan ana något ultra meha svagt förmodigen spök. Men på bild går det knappt att få.

• DevilsDaughter

Menar du mitt test verkligen? Tyckte de såg helt blankt ut på bilde .. men min telefon är verkligen värdelös. Har tappat den så den är helt sprucken och kameran är inte den bästa.. men sysn som sgt utan tvekan irl.

• corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 15:52:59 följande:

Corran: ÄL +8. Men får mens ÄL+10.. då är vi i samma situation då kan man säga..

Okej :) men om det syns utan tvekan och ser rosa ut så då verkar det ju lovande :)
  • Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 15:55:36 följande:

Menar du mitt test verkligen? Tyckte de såg helt blankt ut på bilde .. men min telefon är verkligen värdelös. Har tappat den så den är helt sprucken och kameran är inte den bästa.. men sysn som sgt utan tvekan irl.

Håller tummarna stenhårt!! Har inte vågar testa än.
  • Lägtarså

Hej.

Är på bim -5 och hoppas verkligen på ett +.

Mår Jätte illa och har halsbränna och ont i brösten.

Är det någon mer som har bim till helgen utav er? :)

• Anonym (E.L)

Hej alla, jag är ny här och hoppas jag passar in i denna tråd. Jag hade bim den 1/7 men mensen har inte kommit än. Detta är endast vårat andra försök men jag eller vi vill ju så gärna att det ska bli plus direkt. Jag är lite av en testomen och har redan testat mig några ggr. 2 ggr med svagt svagt positivt men sen gjorde jag cb digital imorse men fick neg. Hur har det varit eller är för er? Tycker det borde ha synits på cb digital ?!

Svar på tråden Bim Juli 2016