• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Skyrocket
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 08:31:31 följande:

Negativt test idag också.. ÄL+8 :( Tungt å gå till jobbet idag..

Förstår att det är tungt och känns motigt men försök tänka att det fortfarande är tidigt. Tillåt dig att vara ledsen ett tag och ladda sedan om till imorgon! Håller tummarna för er! :)
  • Skyrocket

Enligt min app ska äl vara imorgon och det känns som att tiden står stilla. Eviga väntan på ÄL sedan symtom och bim... Blir ju knäpp. Kommer vara bortrest lagom tills att jag egentligen kan börja testa så kommer troligtvis inte kunna testa förrän bim. Väldigt blandade känslor inför det... är testoholic, haha. Kanske tar ett test bim-5 då vi ska åka.. vågar man det?

• corran
    copycat skrev 2016-07-04 08:42:09 följande:

ÄL+10 idag och extreeem mensvärk/ryggvärk/strålningar mot höften när jag klev upp för 1h sen, känns precis som att mensen ska komma. Sitter i soffan nu och nu är värken helt borta. Får se hur denna dag ter sig....är det några som testar idag?:)

Blev ett test imorse på +9 men blev inte så positivt överraskad tyvärr :P

Redigerar jag ljuset så kan man kanske ana något men det kan ju mycket väl vara ett "torkstreck" där det riktiga strecket ska vara.

Nä får göra ett nytt försök imorgon. Kanske ikväll hehe.. tålamodet.
  • Anonym (Mamu)

Vilken fin stämning det är i den här gruppen! Hoppas verkligen alla får sina efterlängtade plus snart <3

Ni som testar äl+8/9 ha tålamod, det är vääldigt tidigt ju..allt kan hända :) med första barnet testade jag äl+10, typ 3 på morgonen när vi kom hem från en resa, kunde inte hålla mig haha toknegativa 2 test så jag slängde dem och la mig gråtandes i sängen. Vid lunch nästa dag tog jag upp ett av testen från papperskorgen och vad fanns där om inte ett svaaagt plus. Vågade inte berätta för sambon och inte heller tro på det eftersom det hade gått flera timmar,men samidigt kändes det rätt i magen... höll mig till dagen därpå och fick ett Gravid! Så man vet aldrig <3

Använder någon här naturalcycles? Har börjat med det men förstår nada...har fått en svag temphöjning de senaste dagarna som går upp o ner men ändå högre än normalt, men är rätt säker på att jag inte haft äl :S

• Anonym (Alexandra)

ÄL +5 här. Känner lite aktivitet i livmodern och molvärk mot ryggen. Dock så får jag alltid molvärk ca 1 vecka före mens. Drömde i natt att jag plussade, blev jättebesviken när jag vaknade, haha.

• Anonym (Alexandra)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-03 23:57:19 följande:

Deni: Tack :))

Känns bra att läsa om er som plussar lite senare.. Jag ska testa imorgon ÄL+8 med testa tidigt-test, har ju redan gjort två negativa test idag (vanliga) men känns som att imorgon är avgörande. Är det negativt då så ställer jag in mig på mens på onsdag.

ÄL + 8 är ju fortfarande väldigt tidigt, så skulle nog inte dra några definitiva slutsatser av negativt test så tidigt. Vilken sorts testa tidigt använder du? Vilken nivå på hcg mäter testet?
  • happylife

Hej alla tjejer!

hoppar in här! BIM troligtvis 14 juli. Varit gravid 2 ggr, ett tidigt MF o en avbruten graviditet i v 18 av medicinska skäl. Detta är första försöket efter aborten.
    Tagit 3 försök båda gångerna så hoppas på lika snabbt, eller snabbare
    Nu är denna eviga väntan efter äl....

• josefinenyberg

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

• happylife
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-04 09:27:58 följande:

Vilken fin stämning det är i den här gruppen! Hoppas verkligen alla får sina efterlängtade plus snart <3

Ni som testar äl+8/9 ha tålamod, det är vääldigt tidigt ju..allt kan hända :) med första barnet testade jag äl+10, typ 3 på morgonen när vi kom hem från en resa, kunde inte hålla mig haha toknegativa 2 test så jag slängde dem och la mig gråtandes i sängen. Vid lunch nästa dag tog jag upp ett av testen från papperskorgen och vad fanns där om inte ett svaaagt plus. Vågade inte berätta för sambon och inte heller tro på det eftersom det hade gått flera timmar,men samidigt kändes det rätt i magen... höll mig till dagen därpå och fick ett Gravid! Så man vet aldrig <3

Använder någon här naturalcycles? Har börjat med det men förstår nada...har fått en svag temphöjning de senaste dagarna som går upp o ner men ändå högre än normalt, men är rätt säker på att jag inte haft äl :S

Håller med, jag plussade svaaaagt på äl+13 en dag innan BIM, det var först på BIM dagen de va tydligt plus, dock negativt med digitala! Digitala tog flera dagar innan det visade Gravid 1-2! Så man ska inte ge upp

Inte naturalcycles, men fertility friend, har använt det sen mars.
    Jag ser rätt tydligt på tempen, tiden efter mens och innan äl ligger min temp runt 36.1-36.3 och efter äl ligger den på 36.4-36.8, rätt häftigt! Man ser mönstret när man tempat ett tag
  • happylife
    josefinenyberg skrev 2016-07-04 09:56:18 följande:

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

Man blir alltid lika besviken <3 du får deppa lite och sen ladda om! Plötsligt händer det!
Svar på tråden Bim Juli 2016