• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • columbus

Jag plussade idag! :) BF 18 maj enligt diverse mappar. Är 27 år och bor i södra Stockholm. Sjukt spänd och nervös över det här! Första graviditeten för första barnet :)

Ska ringa till någon MVC tänkte jag. Någon som har tips?

• columbus
    columbus skrev 2016-09-06 09:50:01 följande:

Jag plussade idag! :) BF 18 maj enligt diverse mappar. Är 27 år och bor i södra Stockholm. Sjukt spänd och nervös över det här! Första graviditeten för första barnet :)

Appar ska det ju stå, inte mappar :D
  • Loppalisa

Hej! 

Jag vill också gärna hänga i er FB-grupp. Har skickat meddelande till Tokgurkan. 
    BF i mars med första barnet. Är 26 år och boendes i Sundbyberg :) 

• Loppalisa

Jag valde BB Stockholm Family i Mood Gallerian. Det är inte nära hemma eller jobbet men trivs så otroligt bra med min BM där. 

Annars är ju tipset att välja en MVC som ligger i närheten av där du vistas mycket eftersom man ska dit ganska många gånger :) 
  • Inelg

Hej. Välkommen va kul!!
    Vill du vara med i vår FB grupp?
    Pma mig isf skriv namn och beskriv din profilbild :)
  • Inelg
    Loppalisa skrev 2016-09-06 11:21:43 följande:

Hej! 

Jag vill också gärna hänga i er FB-grupp. Har skickat meddelande till Tokgurkan. 

Hej. Välkommen. Kul att du hittade hit :)
    Ska jag lägga till dig i gruppen?
    Pma mig isf skriv namn och beskriv din profilbild :) om inte Tokgurkan gr det såklart :)
  • Inelg
    Loppalisa skrev 2016-09-06 11:24:26 följande:
    Jag valde BB Stockholm Family i Mood Gallerian. Det är inte nära hemma eller jobbet men trivs så otroligt bra med min BM där. 

Annars är ju tipset att välja en MVC som ligger i närheten av där du vistas mycket eftersom man ska dit ganska många gånger :) 
    Håller med. Ta en BM när dig för du ska dit några ggr nu :) Och sen är det viktigt att du känner dig trygg där.
  • Tokgurkan
    Loppalisa skrev 2016-09-06 11:21:43 följande:

Hej! 

Hej! Svarade på ditt meddelande med en fråga, för att vara säker på att jag inte skickar vänförfrågan till fel person hehe.
  • Loppalisa
    Tokgurkan skrev 2016-09-06 12:31:30 följande:
    Hej! Svarade på ditt meddelande med en fråga, för att vara säker på att jag inte skickar vänförfrågan till fel person hehe.
    Hej! Det är lugnt, tack för att du dubbelkollar. Jag har dock inte fått något meddelande från dig. Skumt... Men det är bara jag som har mitt namn och min profilbild är foto på bara mitt ansikte. Har brunt lite lockigt/vågigt hår :)
  • Tokgurkan
    Loppalisa skrev 2016-09-06 13:08:33 följande:
    Hej! Det är lugnt, tack för att du dubbelkollar. Jag har dock inte fått något meddelande från dig. Skumt... Men det är bara jag som har mitt namn och min profilbild är foto på bara mitt ansikte. Har brunt lite lockigt/vågigt hår :)
    Skumt! Såg nu att det inte fanns fler med samma namn, skickat dig en vänförfrågan nu :)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?