• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Tokgurkan
    Hellapella skrev 2016-09-05 11:32:47 följande:
    Nu funkar det :) 
    Wiiee nu är gruppen startad! Jag lägger till alla som vän och när jag lagt till er i gruppen så plockar jag bort er. Kul med en grupp på FB, känns som det är enklare att diskutera där :)
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-09-05 11:46:36 följande:
    Wiiee nu är gruppen startad! Jag lägger till alla som vän och när jag lagt till er i gruppen så plockar jag bort er. Kul med en grupp på FB, känns som det är enklare att diskutera där :)
    Grymt jobbat!
    PMar
  • jue17

Jag hoppar gärna in i er facebookgrupp om jag får :) Är inte aktiv här mer än att läsa runt lite. Jag är 23 år och sambon 24, bor i Tyresö. Beräknade till början av april. Skickar ett pm :)

• Inelg
    jue17 skrev 2016-09-05 18:30:10 följande:

Jag hoppar gärna in i er facebookgrupp om jag får :) Är inte aktiv här mer än att läsa runt lite. Jag är 23 år och sambon 24, bor i Tyresö. Beräknade till början av april. Skickar ett pm :)

Såklart du får. Välkommen :)
    Jag är inte medlem ännu men lägger till dig när jag blivit insläppt :)
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-09-05 21:24:53 följande:
    Såklart du får. Välkommen :)
    Jag är inte medlem ännu men lägger till dig när jag blivit insläppt :)
    Lagt till er! : -D
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-09-05 21:41:27 följande:
    Lagt till er! : -D
    Meh jag ser inte ..
  • Inelg
    Inelg skrev 2016-09-06 07:54:30 följande:
    Meh jag ser inte ..
    Jo nu såg jag :).
  • Inelg
    jue17 skrev 2016-09-05 18:30:10 följande:

Skicka PM till mig så lägger jag till dig. Skriv namn och beskriv din profilbild. :)
  • Inelg
    Vvvvv skrev 2016-09-04 00:48:51 följande:

Hej,

Jag hänger gärna med i fb-grupp eller liknande, om ni planerade att starta en?
    Är 27 år, bor på Söder med min sambo och vi väntar vår första bebis i början av april, är i v.10. Hade inskrivningssamtal nu i veckan på mama mia och fick ett jättebra intryck av alltihop där! Vi är först ut i vår närmsta vänskapskrets med att vänta barn, så det hade varit kul att lära känna fler blivande mammor i Stockholm:)

Ska jag lägga till dig i gruppen?
    Pma mig isf skriv namn och beskriv din profilbild :)
  • Inelg
    Kammmmm skrev 2016-09-04 06:13:24 följande:

Hej,

Väntar också mitt första barn, men i mitten på mars. Är 29 år och bor i Hägersten med min man. Skulle också gärna hänga med i en FB-grupp.

Ska jag lägga till dig i gruppen?
    Pma mig isf skriv namn och beskriv din profilbild :)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?