• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Lillon

Tar vi för hela 2017 kan det bli en väldigt stor grupp? Kan vara mysigare med lite mindre? :) Kanske Stockholm vinter/vår 2017?

• Lillon
    Inelg skrev 2016-09-04 09:56:03 följande:

Där ska vi göra kub på tisdag :)

Aha!! Uppdatera gärna hur det gick sedan! :)
  • Tokgurkan
    Lillon skrev 2016-09-04 17:56:48 följande:

Tar vi för hela 2017 kan det bli en väldigt stor grupp? Kan vara mysigare med lite mindre? :) Kanske Stockholm vinter/vår 2017?

Ja Stockholm vinter/vår 2017 låter bra, kanske sommar också?
  • Inelg
    Lillon skrev 2016-09-04 17:57:46 följande:
    Aha!! Uppdatera gärna hur det gick sedan! :)
    Absolut. Börjar bli lite nervös :/
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-09-04 18:30:16 följande:
    Ja Stockholm vinter/vår 2017 låter bra, kanske sommar också?
    Ja kör på det vinter/vår -17. Ja jag råkade blanda ihop åren haha
  • Tokgurkan

Försökte skapa en grupp men det verkar som att jag måste lägga till medlemmar direkt medans jag skapar den och då måste man vara vänner. Ska kanske alla som vill vara med i gruppen skicka mig sitt namn och beskrivning av profilbild så lägger jag till er som vän tillfälligt och bjuder in er i gruppen?

• Tokgurkan

Står att jag kan skriva in namn eller e-postadress för att lägga till folk i gruppen, så PM:a mig ni som vill. Gruppen kommer vara helt hemlig så att ingen kan se att vi är med i den, då dom flesta av oss inte gått ut med graviditeten än : -)

• Hellapella
    Tokgurkan skrev 2016-09-05 10:44:11 följande:

Står att jag kan skriva in namn eller e-postadress för att lägga till folk i gruppen, så PM:a mig ni som vill. Gruppen kommer vara helt hemlig så att ingen kan se att vi är med i den, då dom flesta av oss inte gått ut med graviditeten än : -)

Roligt med fb-grupp! Försökte precis skicka ett meddelande till dig men det gick inte, det står att din presentation är privat och sen kommer jag inte längre... 
  • Tokgurkan
    Hellapella skrev 2016-09-05 11:05:34 följande:
    Roligt med fb-grupp! Försökte precis skicka ett meddelande till dig men det gick inte, det står att din presentation är privat och sen kommer jag inte längre... 
    Hmm vad konstigt. Testa att skicka igen, har ändrat lite i mina inställningar, hoppas det funkar..
  • Hellapella
    Tokgurkan skrev 2016-09-05 11:22:12 följande:
    Hmm vad konstigt. Testa att skicka igen, har ändrat lite i mina inställningar, hoppas det funkar..
    Nu funkar det :) 
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?