• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-08-30 20:53:36 följande:

Hej Inelg!! :)

We meet again :)

What!???????? Skojar du med mig. Vart när hur?????? :) hur mår du berätta!! Är SU gravid igen?? Pma om du vill
  • Lillon

Hej hej! Bor också i Stockholm :) Är 27 år gammal och gravid med första barnet och har BF 20 april. Superspännande!! :)

• Tokgurkan
    Lillon skrev 2016-08-30 21:29:29 följande:

Hej hej! Bor också i Stockholm :) Är 27 år gammal och gravid med första barnet och har BF 20 april. Superspännande!! :)

Vad roligt! Grattis : -) hur mår du hittills? Vart i Stockholm bor du?
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-08-30 19:36:55 följande:
    Haha. Förra grav va jag också så himla trött. Denna har jag fått illamåendet istället :/ pest eller kolera.
    Gick det över efter ett tag eller var du trött hela graviditeten? Har aldrig varit gravid innan så jag har inget att jämföra med hehe..
  • Inelg
    Lillon skrev 2016-08-30 21:29:29 följande:

Hej och välkommen :) grattis
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 08:21:29 följande:
    Gick det över efter ett tag eller var du trött hela graviditeten? Har aldrig varit gravid innan så jag har inget att jämföra med hehe..
    Jag hade sinnessjuk trötthet mellan v 10-14 sen bara gick allt över. Hoppas detta illamående också försvinner snart. Börjar bli leds
  • Inelg
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Hej :)

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

Hej och välkommen :) berätta lite om sig själv
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-08-30 20:53:36 följande:

Hej Inelg!! :)

We meet again :)

Vart tog du vägen :(
  • ccaassandra

Hej! Bor i Stockholm med min sambo och son (11mån) är gravid i v 5-6 och väntar tvillingar fick vi veta igår. 24år gammal är jag :)

Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?