• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-08-31 14:46:36 följande:
    Jag hade sinnessjuk trötthet mellan v 10-14 sen bara gick allt över. Hoppas detta illamående också försvinner snart. Börjar bli leds
    Hoppas det går över för mig med, hatar att känna mig som en zombie : -P hoppas ditt illamående går över också!
  • Tokgurkan
    ccaassandra skrev 2016-08-31 15:25:24 följande:

Hej! Bor i Stockholm med min sambo och son (11mån) är gravid i v 5-6 och väntar tvillingar fick vi veta igår. 24år gammal är jag :)

Vad kul, grattis! Hur känns det med tvillingar? Fick ni veta det via ultraljud? Längtar tills ultraljudet såå mycket!
  • ccaassandra
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 15:42:51 följande:

Vad kul, grattis! Hur känns det med tvillingar? Fick ni veta det via ultraljud? Längtar tills ultraljudet såå mycket!

Tack! :) vi har nog inte hunnit smälta det riktigt. Sambon skrattar bara när vi pratar om det och "nu måste vi köpa en jäkla buss och det är dubbelt av allt" osv osv, haha :)

Jo var på vul igår och fick veta det. De rörde sig runt oså och han sa att de verkar leva båda två. Ska tillbaka om två veckor för att se så det slår två hjärtan. Är tvåäggs sa han.

Jaa, det är ju så kul att få se de på skärmen! Åh :) vilken vecka är du i?
  • Inelg
    ccaassandra skrev 2016-08-31 15:25:24 följande:

Hej! Bor i Stockholm med min sambo och son (11mån) är gravid i v 5-6 och väntar tvillingar fick vi veta igår. 24år gammal är jag :)

Hej. Va roligt med tvillingar. Hur kommer det sig att ni vet redan nu? :)
    Det blir tätt för er :) Vad kul dom kommer ha med varandra.

• Inelg
    ccaassandra skrev 2016-08-31 15:58:42 följande:
    Tack! :) vi har nog inte hunnit smälta det riktigt. Sambon skrattar bara när vi pratar om det och "nu måste vi köpa en jäkla buss och det är dubbelt av allt" osv osv, haha :)

Jo var på vul igår och fick veta det. De rörde sig runt oså och han sa att de verkar leva båda två. Ska tillbaka om två veckor för att se så det slår två hjärtan. Är tvåäggs sa han.

Jaa, det är ju så kul att få se de på skärmen! Åh :) vilken vecka är du i?
    Ok såg ditt svar nu :)
  • Lillon
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 08:19:56 följande:

Vad roligt! Grattis : -) hur mår du hittills? Vart i Stockholm bor du?

Har inga illamående alls vilket är väldigt skönt. Dock rätt trött och ont i tuttarna haha. Hur mår du? Jag bor i Globen-området :)
  • ccaassandra
    Inelg skrev 2016-08-31 17:14:32 följande:

Ok såg ditt svar nu :)

Jag skulle göra en gynundersökning och då såg vi att de var två :)
  • Inelg
    ccaassandra skrev 2016-08-31 18:15:03 följande:
    Jag skulle göra en gynundersökning och då såg vi att de var två :)
    Så mysigt. Grattis
  • ccaassandra
    Inelg skrev 2016-08-31 18:23:36 följande:

Så mysigt. Grattis

Tack och detsamma! :) blev det nån facebookgrupp? :)
  • Inelg
    ccaassandra skrev 2016-08-31 19:53:35 följande:
    Tack och detsamma! :) blev det nån facebookgrupp? :)
    Vi väntar nog tills vi blir några fler :)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?