• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Inelg
    smulan5 skrev 2016-09-12 10:38:54 följande:

Hej. Plussade för ett tag sedan med barn nr 3 i ordningen. Jag vill gärna gå med i fbgruppen.

Hej. Grattis :) Pma mig ditt namn och beskriv hur din facebookprofil ser ut så Addar jag dig tillfälligt på FB för att kunna lägga till dig i gruppen.
    välkommen :)
  • Inelg
    MartingaleFootprints skrev 2016-09-15 01:34:46 följande:

Hej! Bor i söderförort och plussade ikväll, v 4+5. Vill gärna hänga med här ????

Hej. Kul. Grattis.
    Pma mig ditt namn på FB och hur din profil bild ser ut så addar jag dig tillfälligt för att kunna lägga till dig i FB-gruppen om du vill
  • Pademelon

Hej!

Plussade i måndags, jag har bf 26/5 (enligt de flesta appar iaf). Bor i Hägersten med sambo och vår 19-månaders. Jag är gärna med i fb-grupp!

• Inelg
    Pademelon skrev 2016-09-17 17:22:06 följande:

Hej!

Plussade i måndags, jag har bf 26/5 (enligt de flesta appar iaf). Bor i Hägersten med sambo och vår 19-månaders. Jag är gärna med i fb-grupp!

Hej. Pma mig sitt namn och profilbild på FB så Addar jag dig
  • emno00

Hej,

Jag bor också i Stockholm, 33 år med bf 4 maj. Är jättegärna med i fb-gruppen ????

• LoMos

Hej. Jag har bf 8 maj och bor i hägersten. Är också gärna med i fb gruppen.

• Inelg
    Rebecca1982 skrev 2016-09-08 21:01:43 följande:

Hej, väntar mitt 5e barn, plussade igår, men har ingen aning om hur långt gången jag är. Är gärna med i fbgruppen :)

hej maila din info så addar jag dig på fb
  • Inelg
    Alexis79 skrev 2016-09-19 13:12:27 följande:

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn och vill gärna vara med i fb gruppen!

Bf 9/4

Hej. Kul. Grattis.
    Pma mig ditt namn på FB och hur din profil bild ser ut så addar jag dig tillfälligt för att kunna lägga till dig i FB-gruppen om du vill
  • Inelg
    Pademelon skrev 2016-09-17 17:22:06 följande:

Hej!

Hej. Kul. Grattis.
  • Plly

Har precis plussat, vill gärna komma med i FB-gruppern, bor söder om söder

• Hoppas 2012

Är också gärna med i Fb gruppen:)
    Skrev för ett tag sen men dödsfall i familjen har gjort att jag inte varit så aktiv.

Jag och Inelg har hängt ihop i grupper vid förra försöken till graviditeter :)

• Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-09-29 20:09:07 följande:

Är också gärna med i Fb gruppen:)

Skrev för ett tag sen men dödsfall i familjen har gjort att jag inte varit så aktiv.

Jag och Inelg har hängt ihop i grupper vid förra försöken till graviditeter :)

Du är så välkommen. Har PMat dig :)
  • Inelg
    Plly skrev 2016-09-29 09:52:28 följande:

Har precis plussat, vill gärna komma med i FB-gruppern, bor söder om söder

Fixat! ;)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?