• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • AennilKs

Åh tack så rar du är!! Vågar nog inte riktigt ännu gå med i grupp då jag är på ätstörningsklinik och mina släktingar kommer få sig en chock om de ser att jag är med där :) Ska berätta för dem när jag skrivs ut om några veckor!

• Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-08 15:27:57 följande:

Åh tack så rar du är!! Vågar nog inte riktigt ännu gå med i grupp då jag är på ätstörningsklinik och mina släktingar kommer få sig en chock om de ser att jag är med där :) Ska berätta för dem när jag skrivs ut om några veckor!

Det är en hemlig grupp. Vi delar med oss av våra tips och frågor och krämpor och ångest.
    Ingen kan se att du går med. Det är förutsättningen för oss då de flesta av oss inte gått ut med det ännu. Det är bara vi i gruppen som ser. :)
    Ätstörningar låter som en tuff kamp som jag innerligt hoppas du vinner snart ??
  • Rebecca1982

Hej, väntar mitt 5e barn, plussade igår, men har ingen aning om hur långt gången jag är. Är gärna med i fbgruppen :)

• columbus

Nu har jag smält plusset i ett par dagar och vågar mig nog med i Facebook-gruppen :) Jag skickar ett meddelande till dig Inelg :)

• AennilKs
    Inelg skrev 2016-09-08 20:55:00 följande:

Det är en hemlig grupp. Vi delar med oss av våra tips och frågor och krämpor och ångest.

Ingen kan se att du går med. Det är förutsättningen för oss då de flesta av oss inte gått ut med det ännu. Det är bara vi i gruppen som ser. :)

Ätstörningar låter som en tuff kamp som jag innerligt hoppas du vinner snart ??

Ååh superbra!! Heter Linnéa Koskinen på fb och är blond :)
  • Inelg
    Rebecca1982 skrev 2016-09-08 21:01:43 följande:

Hej, väntar mitt 5e barn, plussade igår, men har ingen aning om hur långt gången jag är. Är gärna med i fbgruppen :)

Grattis. Va kul. Du är så välkommen så.
    :) Pma mig ditt namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig på FB tillfälligt acceptera min förfrågan så lägger jag till dig :)
  • Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-09 11:17:20 följande:
    Ååh superbra!! Heter Linnéa Koskinen på fb och är blond :)
    Hej. Det fanns ganska många med det namnet. Förklara lite mer om bilden så jag vet vem som är du.
  • AennilKs

Linnéa (med é) och snéa néa inom parentes! Har lockigt hår och lite grönt och blått i topparna :)

• Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-09 17:18:32 följande:

Linnéa (med é) och snéa néa inom parentes! Har lockigt hår och lite grönt och blått i topparna :)

Nu hittade jag dig :)
  • smulan5

Hej. Plussade för ett tag sedan med barn nr 3 i ordningen. Jag vill gärna gå med i fbgruppen.

Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?