• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Sobika

Hej, hoppar också in här :)

Jag har bf 19 april och har en son på 11 månader. Bor i Hägersten med sambo och sonen :)

• Tokgurkan
    Sobika skrev 2016-09-01 22:26:31 följande:

Jag har bf 19 april och har en son på 11 månader. Bor i Hägersten med sambo och sonen :)

Välkommen och grattis! : -) vad roligt att du också bor i Hägersten! Hur mår du hittills? Har du varit på inskrivning än?
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-09-01 20:46:53 följande:
    Bra intryck :) hade min gamla BM jag hade innan. Jag är supernöjd.
    Vad skönt och tryggt det måste kännas att ha samma BM igen som man vet att man trivs med. Jag är lite nervös inför det, känner att jag behöver en BM som är varm, trevlig och trygg.. hoppas min kommer vara så : -)
  • Tokgurkan
    Lillon skrev 2016-09-01 20:56:38 följande:
    Jag har valt Bb family vid Fridhemsplan. Bara varit på hälsosamtal än men det mötet kändes bra iaf! :) Ska på kub 10 okt.
    Vad skönt! Är hälsosamtal och inskrivning samma sak?
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-09-02 05:23:30 följande:
    Vad skönt och tryggt det måste kännas att ha samma BM igen som man vet att man trivs med. Jag är lite nervös inför det, känner att jag behöver en BM som är varm, trevlig och trygg.. hoppas min kommer vara så : -)
    Verkligen. Så viktigt för mig med.

Fresten Tokgurkan, kan vi ändra i trådnamnet så folk från Stockholm som ligger runt min vecka också känner sig välkomna? Tex

Stockholm som vill följas åt med BF 2016?
  • Hellapella
    Inelg skrev 2016-09-01 13:28:12 följande:
    Inskrivning fick bra! :) tog massa prover urinprov och snackade mest hälsa.
    Bokade kub nästa vecka och läkarbesök. Nu är det i rullning iaf :)
    Jag är i v12.
    Härligt :) Ser verkligen fram emot min inskrivning på onsdag, hoppas bara på att jag ska trivas med min bm, känns viktigt! 
  • Hellapella
    Lillon skrev 2016-09-01 20:56:38 följande:
    Jag har valt Bb family vid Fridhemsplan. Bara varit på hälsosamtal än men det mötet kändes bra iaf! :) Ska på kub 10 okt.
    Då går vi till samma! :) 
  • Inelg
    Hellapella skrev 2016-09-02 09:43:57 följande:
    Härligt :) Ser verkligen fram emot min inskrivning på onsdag, hoppas bara på att jag ska trivas med min bm, känns viktigt! 
    Härligt. Känns lite mer verkligt då :)
    Kubben görs på Fridhemsplan också sen för dig om du ska göra den
  • Inelg
    Sobika skrev 2016-09-01 22:26:31 följande:

Hej. Välkommen :) jag har bott i Hägersten forever innan vi flyttade. Älskar Hägersten. :) vilken vecka ?
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-09-02 08:17:27 följande:
    Verkligen. Så viktigt för mig med.

Fresten Tokgurkan, kan vi ändra i trådnamnet så folk från Stockholm som ligger runt min vecka också känner sig välkomna? Tex

Stockholm som vill följas åt med BF 2016?
    Ja absolut! Fixar det : -)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?