• Yonnahanna

IVF-hösten 2016

Hej!!

I över 1,5 år har jag och min man försökt få barn...

Jag har PCO och det går helt enkelt inte... Provat Provera & Pergotime men inget har hänt...

Haft ägglossning nån månad, överstimulerad nån månad & ingenting nån månad... Nu har vi varit på första mötet på IVF-kliniken och startar vår IVF så fort min mens kommer :) har aldrig längtat så mycket efter den & den bör vara här vilken dag som helst! :)

Vore roligt att ha någon att diskutera med och att vi är fler som kan följas åt som är i samma situation och också ska göra IVF nu i höst :)

• Svar på tråden IVF-hösten 2016
  • TessOphira
    Veronicasnart30 skrev 2016-10-23 21:05:58 följande:

Välkommen! Hur går det till med en FET? Måste man ta hormoner och sånt innan? i vilken stad bor du i?

Jag har gjort i en ostimulerad cykel då jag har väldigt regelbunden ägglossning. Jag bor lite utanför Stockholm
    Charlie 11/12-2015
  • Foscio

Är på ruvardag 10 idag och är nästan säker på att få ett negativt resultat på testet på fredag eftersom jag inte känner några symptom. I början var brösten ömma och hårda men nu är de precis som vanligt, och det är det som oroar mig mest eftersom det var så påtagligt innan. Andra symptom som jag haft med som försvunnit är trötthet, lätt yrsel, problem med magen och en dov smärta i magen. Allt antagligen pga progesteronet och de andra medicinerna. Är det någo som känner igen sig? Någon som inte haft några symptom men ändå har visat sig vara gravida?

• typjag

Hurra Hurra! På lördag blir det insättning!!!!!!!!!!!!!!!

• Juliii86
    Niaa skrev 2016-10-24 16:12:31 följande:

Juliie86 hur har det gått idag? Har tänkt så på dig!

Hej!

Åh tack fina du :) Jag har varit jätte ledsen dm senaste dagarna då jag har börjat få bruna klumpar :( och brunatt flytningar. Idag har det inte kommit så mycket men i söndags gjorde det. Idag ska jag testa mig men tyvärr blir det att vänta lite då jag nyligen kissade på jobbet. Tänkte mig inte för att hålla mig. Usch tycker det här är jätte jobbigt, vågae nästan inte testa mig. Det käns som det kommer visa negativ :( men får se. Återkommer vad testet visat.
  • jagkan

idag var det nytt ultraljud, och planerat äggplock på onsdag, och förhoppningsvis insättning på fredag...

• typjag
    jagkan skrev 2016-10-24 17:44:19 följande:

idag var det nytt ultraljud, och planerat äggplock på onsdag, och förhoppningsvis insättning på fredag...

Spännande! Jag har insättning på lördag!
  • typjag
    jagkan skrev 2016-10-24 17:44:19 följande:

Spännande! Jag har insättning på lördag!
  • Juliii86

Negativ test...gör ett nytt försök med morgon urin och sen blir att ringa till Sahlgrenska. Har inte fått någon blödning än bara bruna flytningar, vet inte hur jag ska göra? Får höra med dom imorgon hur det blir... :( Det känns ingen bra alls...

• lellisen

Usch förstår dig!!! Är i samma sits, dag 11 sparsam mens/ flytning o negativt test!!! ORKA ????????????

Svar på tråden IVF-hösten 2016