BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Jag har! Går jag efter mensen är det bf 5 juni och efter äl är det bf 3 juni. Jag går efter äl så imorgon går jag in i vecka 5
Första barnet och är ifrån Stockholm
Jag har! Går jag efter mensen är det bf 5 juni och efter äl är det bf 3 juni. Jag går efter äl så imorgon går jag in i vecka 5
Första barnet och är ifrån Stockholm
Vilket bra initiativ! Var med i "BF Maj 2017" men där exploderade det snabbt!
Jag och min sambo har BF 30 maj, än så länge. Det är vår första knodd och vi är otroligt förväntansfulla och håller tummarna för att det ska gå hela vägen!
Vi bor i Värmland.
Hej,
Håller med, bra med en lite mindre grupp. Jag jag BF 30-31/5. För mig är det 6 år sen sist så det är ett tag sen för mig också...
Vad roligt att fler hittar hit:)
Har ni ringt barnmorskan än?:) och vad har ni för symtom?
BF 2 juni. Första barnet, är 18 år :)
Idag ringde jag bm. Var riktigt nervös innan! Ska dit den 12/10 för hälsosamtal:) var så häftigt att få ett grattis då bara gubben och jag vet detta:) på fredag ska jag även träffa en sjukgymnast om mina fogar:)
Jag skuttar gärna in här! Skönt med en tråd som kanske inte blir hysterisk i omfattning :) Jag har bf 28/5 - mår alldeles toppen än så länge, men äter som en häst... :D
Ringde och bokade telefontid vid mvc nyss. De ringer tillbaks om en timme. Känns så overkligt!
Hej! Får jag vara med här? Jag har BF i slutet av maj med tredje barnet om allt går vägen. Detta är en liten Hoppsan, som vi inte planerat och vi ser på detta med skräckblandad förtjusning. Jag och mannen har två barn sen tidigare som är 11 och 7 år, så detta blir en verklig sladd. Vi har dessutom haft fyra missfall, varav två av dem varit extra jobbiga mentalt och fysiskt. Jag kan på grund av detta inte låta bli att undra varför egentligen jag utsätter mig för detta igen.
Alla mina graviditeter har jag ringt om ett tidigt VUL. Kanske för att jag hade två missfall redan innan första barnet och aldrig riktigt kunnat lita på att det finns något därinne. Denna gång funderar jag dock på att låta bli. :)
Jag har ont i brösten, kunde inte sova på magen i natt. Jag kissar ofta, periodvis jätteofta. Jag har lite molvärk till och från och är grymt trött. Orkar ingenting efter jobbet och måste varje morgon rota fram kläder åt barnen ur tre stora IKEA-påsar med blandat tvätt som jag inte orkat sortera. Jag mår illa tidvis, men inte så jag fått kräkas (än). Och dessutom fick jag +3 på CB digital i natt klockan fyra när jag ändå var uppe och kissade och fick för mig att testa. :)