BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Ngn mer som får stick/hugg i äggstockstrakten? (V.6) sjukt svullen o gått upp 5 kilo..
Jag känner ingenting alls. Bf 25/5. Känns lite konstigt, någon mer??
Jag hoppar gärna in här, kan cara allt från 23/6- början på Juni.Troligast juni.
Min andra gravidet då den första slutade i missfall i vecka 7+0,vi blev gravida denna gång utan en mens i mellan.
Hade en brun flytning samma dag som mensen skulle komma och en gång lite rött efter sex.
Gjorde VUL för två veckor sedan men de såg enbart en fostersäck, men det såg ok ut. Tagit två test varav ett på sjukhuset,och alla är starka plus.
Skall till gyn på fredag och då får vi se om det är ngt i fostersäcken. :)
VUL:et nu är ett tidsbestämande VUL så håll tummarna tjejer.:)
Mina symtom: Hade molvärk som fasen fram till förra veckan, nu sticker det mer från och till. Känns helt ok.
Väääldigt ömma och svullna bröst.
Magen är svullen.
Mår inte illa, vaknade en gång på natten o trodde jag skulle kräkas och igår åt jag en halv pizza och trodde jag skulle spy, så kanske ngt på gång?
Ngn mer som får stick/hugg i äggstockstrakten? (V.6) sjukt svullen o gått upp 5 kilo..
Har ni alla skrivit in er på mvc? Jag känner att jag avvaktar någon vecka till.
Någon mer än jag som har sjuk trötthet? Men kan ändå aldrig sova på nätterna.
Kom hem från jobbet med lite energi och tänkte passa på att bygga ihop en Ikea-byrå. Slutade i tårar för att jag inte fattar någonting längre, ilska för att jag hade fel verktyg hemma pga att sambon tagit "mina" till jobbet, och en käftsmäll i trötthet. Så nu ligger jag sur i soffan med hela golvet fullt av delar av en Ikea-byrå.... Haha!
Första bm-besöket imorgon. Ska bli spännande.. :) Hoppas alla mår bra!
Hej! Är det okej om jag hoppar in här? De andra grupperna blir så stora. Jag är lite osäker på bf då jag hade missfall och fick ingen mens emellan men tror 28 maj-1 juni där någonstans. Har en son på 2 år och fick två missfall innan honom. Och nu ett missfall igen. Försökt med syskon i 10 månader.
Är 27 år :)