• vi259

BF 27 Maj-3 Juni

Hej!

tänkte kolla om de är fler än mig som har BF  någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )

• Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni
  • vi259

Alltså jag måste fråga. Är det någon fler än jag som slutar med nikotin nu? Jag mins det inte som såhär svårt

• ejh97
    vi259 skrev 2016-09-30 15:27:55 följande:

Alltså jag måste fråga. Är det någon fler än jag som slutar med nikotin nu? Jag mins det inte som såhär svårt

Jag har rökt i tre år innan plus i tisdags. Sen plussade har jag tagit 1 cigg
  • frost1984
    vi259 skrev 2016-09-30 15:27:55 följande:

jag kämpar oxå med nikotinet... faan så svårt det är!!

men ja ska tamefan klara det!

tar en dag i taget..
  • vi259

Ja jag tar också en dag i taget. Varit fri sedan måndag kväll nu. Första dagarna drog jag bara ner. Men drömmer tom om cigg! Äter nå kopiöst med skitsaker hela dagarna istället.

• Flippfloppan

Hej!

Åh får man vara med här? Har enligt appen BF 30/5 som flera av er andra. Det är första gången för både mig och min sambo. Är det någon av er som haft ngn liten blödning de första veckorna och när skriver ni in er på mvc?? :)

Känns toppen med fler i exakt samma fas som en själv, de e så Mycket frågor och tankar som snurrar

• vi259
    Flippfloppan skrev 2016-10-01 09:27:05 följande:

Hej!

Åh får man vara med här? Har enligt appen BF 30/5 som flera av er andra. Det är första gången för både mig och min sambo. Är det någon av er som haft ngn liten blödning de första veckorna och när skriver ni in er på mvc?? :)

Känns toppen med fler i exakt samma fas som en själv, de e så Mycket frågor och tankar som snurrar

Välkommen hit:) jo vi är ett helt gäng med bf 30/5:)

Jag har inte haft någon blödning alls ännu och ska på hälsosamtal på mvc den 11 eller 12/10

Kände också att jag ville ha en liten grupp för skiljer mycket i 4 veckors graviditet som det är i månadsgrupperna:) sedan blir man inte lika många
  • Emppo
    Flippfloppan skrev 2016-10-01 09:27:05 följande:

Hej!

Hej o välkommen! Har inte haft nån blödning nu men med min förra hade jag som mens när jag plussade. Kom en blod fläck varje dag i fem dagar, typ som en fem krona.
    Och med första fick jag nån liten blod fläck i v 6. Gick bra alla ggr
  • ejh97

Någon mer än jag som har sjuk trötthet? Men kan ändå aldrig sova på nätterna.

• SarahJ

Så ja, känner redan av foglossning... Tur att jag inte jobbar iaf.

Trött är jag hela tiden. Men kan ligga vaken några timmar på natten. Varannan vecka så är det svårt att sova på dagarna då maken jobbar på sjön så då blir jag ensam med hus, barn och hund.

• vi259

hoppar ur tråden nu. mf är nog här. Blodblandat som kommer ur mig nu=/

Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni