BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Alltså jag måste fråga. Är det någon fler än jag som slutar med nikotin nu? Jag mins det inte som såhär svårt
Alltså jag måste fråga. Är det någon fler än jag som slutar med nikotin nu? Jag mins det inte som såhär svårt
Ja jag tar också en dag i taget. Varit fri sedan måndag kväll nu. Första dagarna drog jag bara ner. Men drömmer tom om cigg! Äter nå kopiöst med skitsaker hela dagarna istället.
Hej!
Åh får man vara med här? Har enligt appen BF 30/5 som flera av er andra. Det är första gången för både mig och min sambo. Är det någon av er som haft ngn liten blödning de första veckorna och när skriver ni in er på mvc?? :)
Känns toppen med fler i exakt samma fas som en själv, de e så Mycket frågor och tankar som snurrar
Hej!
Åh får man vara med här? Har enligt appen BF 30/5 som flera av er andra. Det är första gången för både mig och min sambo. Är det någon av er som haft ngn liten blödning de första veckorna och när skriver ni in er på mvc?? :)
Känns toppen med fler i exakt samma fas som en själv, de e så Mycket frågor och tankar som snurrar
Hej!
Någon mer än jag som har sjuk trötthet? Men kan ändå aldrig sova på nätterna.
Så ja, känner redan av foglossning... Tur att jag inte jobbar iaf.
Trött är jag hela tiden. Men kan ligga vaken några timmar på natten. Varannan vecka så är det svårt att sova på dagarna då maken jobbar på sjön så då blir jag ensam med hus, barn och hund.
hoppar ur tråden nu. mf är nog här. Blodblandat som kommer ur mig nu=/