• vi259

BF 27 Maj-3 Juni

Hej!

tänkte kolla om de är fler än mig som har BF  någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )

• Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni
  • vi259
    ejh97 skrev 2016-09-29 10:33:39 följande:

Hur långt gången är du? :)

5+1 idag :) du då?:)
  • Ankissen

Jag har så svårt att koncentrera mig på jobbet! Mitt största problem är kissnödigheten. Igår fick jag gå ifrån en lektion två gånger (!) för att gå och kissa. Idag har jag inga lektioner (är lärare som ni säkert förstår, på gymnasiet) för mina elever är iväg på andra aktiviteter, men får inget gjort och får springa på toa hela tiden. Mår dessutom illa av lukten av den tidning jag sitter och läser. Blä!

• Guttmund
    vi259 skrev 2016-09-29 10:50:55 följande:
    Otroligt! Jag är också 5+1 idag!! Precis som Emppo också är!! Vi är tre stycken som är exakt synkade! Så himla kul!!
  • ejh97
    vi259 skrev 2016-09-29 10:50:55 följande:

4+5. Så går in i ny vecka varje lördag :)
  • Emppo
    Guttmund skrev 2016-09-29 11:18:02 följande:
    Otroligt! Jag är också 5+1 idag!! Precis som Emppo också är!! Vi är tre stycken som är exakt synkade! Så himla kul!!
    Haha va fränt ändå :D
  • Emppo

Någon annan som har sjukt mycket molvärk? Man tror mensen ska komma hela tiden haha

• Spisa

Jag är också 5+1 idag

Guttmund skrev 2016-09-29 11:18:02 följande:

• vi259
    Emppo skrev 2016-09-29 14:28:40 följande:

Någon annan som har sjukt mycket molvärk? Man tror mensen ska komma hela tiden haha

Jag har det tillochfrån hela dagarna:( börjar fundera på om det ska vara så?! Och flygningar är hemsk så känns som jag får mens konstant
  • Ankissen
    Emppo skrev 2016-09-29 14:28:40 följande:

Jag har också molvärk nu och då. Främst i ryggen. Jag tänker att livmodern växer så det knakar. :)
  • SarahJ

Jag har å mycket växtvärk, speciellt när jag stressar. Tyckte inte det var så här med de andra.

Efter mycket om och men så har äntligen fått ut Lugesteronet. Så vi hoppas det går vägen nu.

Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni