BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
27 år, plussade i måndags. Beräknad bf 31/5
V 7+1
Tror dock det kommer justeras då min menscykel är 32-35 dagar lång. Nån som kan något om det?
Ps också från värmland :)
Har ni alla skrivit in er på mvc? Jag känner att jag avvaktar någon vecka till.
Förresten, när jag var hos BM idag räknade vi och jag är beräknad till den 4/6, inte tredje som jag trodde, så jag hoppar väl ur gruppen om jag inte får stanna såklart? ;)
Efter missfall före bägge barnen så har jag lite svårt att tro på denna graviditet, att den kommer gå hela vägen trots att jag tar Lugesteron och är ordentligt illamående på kvällarna. Så nu måsta jag ta ett till digitalt för att se om veckorna har ändrats och det hade det! Hoppet stärktes lite iallafall! =D
Hur går det för er andra? :)
En till från Värmland här :)
Hej hej, jag hoppar in här jag också ???? BF 27:e maj enligt mina beräkningar. Tredje barnet som blir en liten sladdis och vårt första gemensamma barn och plusset kom väl som en liten överraskning. Men det ska bli supermysigt med en liten ?? Jag har fått tid hos BM 19:e november.
Hej hej, jag hoppar in här jag också ???? BF 27:e maj enligt mina beräkningar. Tredje barnet som blir en liten sladdis och vårt första gemensamma barn och plusset kom väl som en liten överraskning. Men det ska bli supermysigt med en liten ?? Jag har fått tid hos BM 19:e november.
Om det är några från Gbgområdet som vill följas åt i en Fb grupp så är den startad!
Maila gärna mig så bjuder jag in er
Bf2017gbg@outlook.com
Någon annan som också måste gå o kissa stup i kvarten? Får tom gå upp på nätterna ????