BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
hoppar ur tråden nu. mf är nog här. Blodblandat som kommer ur mig nu=/
hoppar ur tråden nu. mf är nog här. Blodblandat som kommer ur mig nu=/
Hej, välkommen hit!! Otroligt att vi nu är FEM med exakt samma datum! (5+2 idag).
Visst är det helt ofattbart att något växer i magen och ska bli en liten människa!!
Vi har redan berättat för våra föräldrar och våra närmaste vänner. Vi tänker att vi berättar för dem som också skulle få veta om vi fick missfall. Alltid bra att kunna hämta stöd från omgivningen! Missfall är ju faktiskt inget att skämmas för utan något som är väldigt vanligt och en egentligen naturlig process för kroppen. Även om det är väldigt olyckligt.
Grattis till huset, skönt att ni är på plats nu när ni snart får börja förbereda för en ny familjemedlem!
Åh får jag också vara med? Har bf 3 juni om jag har räknat rätt. Ska till bm på fredag! Jag har typ "växtvärk", känns nästan varje dag. Mår illa på morgonen och har ont i ljumskarna :P och jätteömma bröstvårtor! Jag har varit en storrökare och dricker väldigt mycket kaffe så har haft ett par kämpiga dagar, men det är värt det i slutändan :) plussade i fredags
Hoppar gärna in här. Bf den 30/5 blir tredje barnet
Åh får jag också vara med? Har bf 3 juni om jag har räknat rätt. Ska till bm på fredag! Jag har typ "växtvärk", känns nästan varje dag. Mår illa på morgonen och har ont i ljumskarna :P och jätteömma bröstvårtor! Jag har varit en storrökare och dricker väldigt mycket kaffe så har haft ett par kämpiga dagar, men det är värt det i slutändan :) plussade i fredags
Hoppar gärna in här. Bf den 30/5 blir tredje barnet
Alltså jag måste fråga. Är det någon fler än jag som slutar med nikotin nu? Jag mins det inte som såhär svårt
Någon mer än jag som har sjuk trötthet? Men kan ändå aldrig sova på nätterna.