BF 27 Maj-3 Juni
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Hej!
tänkte kolla om de är fler än mig som har BF någongång mellan 27 Maj -3 Juni? Tycker alla grupper lätt blir så stora så tänkte kolla om de går att göra en mindre = )
Jag är också 5+1 idag
Skönt att fler har samma symptom, men molvärk är ju ett grav tecken men ibland blir man nojjig.
Hur tänker ni andra, när ska ni berätta för omgivningen att ni är preggo? :)
Undrar också när folk berättar, så himla jobbigt att vänta och dölja allt. Jobbet får vänta på tills efter kub men närmaste familjen får nog veta om ett par veckor tror jag. Är i v 7 imorgon :)
Undrar också när folk berättar, så himla jobbigt att vänta och dölja allt. Jobbet får vänta på tills efter kub men närmaste familjen får nog veta om ett par veckor tror jag. Är i v 7 imorgon :)
Går också in i v.7 imorgon och mina föräldrar vet (de fick reda på det direkt när jag plussade) sen vet mina 3 närmaste vänner som jag nästan daglig kontakt med.
Jag är ensambarn, men vi kommer troligtvis att berätta för mannens familj (föräldrar och syskon) på farsdag. 2 dagar innan det kommer vi göra KUB och kommer på farsdag vara i v.12+2. Resten av släkten ska vi försöka hålla det hemligt för tills julafton, är då i v.18+1. FB har jag ingen aning om, vet inte ens om vi kommer gå ut med det på fb
Jag går oxå in i v7 i morgon, eller på lördag. Fram tills idag visste ingen mer än jag och mannen men mamma kom förbi en sväng och frågade en direkt fråga i eftermiddags och då kunde jag inte ljuga. :) Annars hade jag tänkt cänta tills jag vet att det är något i magen. Typ efter Kub då. I vilken vecka ska det tas?
Vi ska försöka hålla det hemligt så länge som möjligt. Visst skulle någon fråga berättar vi annars kommer det en överraskning i slutet på maj haha. Det kommer bli kaous när vi berättar så vill helst klara mig så länge som möjligt.
2 vänner vet. Tänker berätta för mina föräldrar efter första ul som 1/11. Sen får vi se hur det blir med hans släkt.
Tänkte lägga flickorna bredvid varandra och om jag får en bild från ultraljudet bredvid. Sen skriver jag årtal vid alla. Får se hur länge det tar innan det klickar.
Vi ska försöka hålla det hemligt så länge som möjligt. Visst skulle någon fråga berättar vi annars kommer det en överraskning i slutet på maj haha. Det kommer bli kaous när vi berättar så vill helst klara mig så länge som möjligt.
2 vänner vet. Tänker berätta för mina föräldrar efter första ul som 1/11. Sen får vi se hur det blir med hans släkt.
Tänkte lägga flickorna bredvid varandra och om jag får en bild från ultraljudet bredvid. Sen skriver jag årtal vid alla. Får se hur länge det tar innan det klickar.
Varför tror du de blir kaos? :/