• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Anonym (Jojo)
    Emlin skrev 2016-11-21 17:08:53 följande:

Det är ju ca 1 vecka kvar i november nu - ni som är kvar, när har ni BIM?

Jag hade bim i lördags, men eftersom mensen inte dykt upp och jag bara fått neg på test så hänger jag kvar här samt kikar i dec-tråden. När var det du hade bim?
  • Emlin
    Anonym (Jojo) skrev 2016-11-21 17:16:26 följande:
    Jag hade bim i lördags, men eftersom mensen inte dykt upp och jag bara fått neg på test så hänger jag kvar här samt kikar i dec-tråden. När var det du hade bim?
    Ok, hoppas!! Jag har BIM den 29/11.. långt kvar hehe
  • Shea
    Anonym (Jojo) skrev 2016-11-21 17:15:13 följande:
    Hehe ja men jag ska nog beställa hem ett 10-pack jag med. Och självklart ta cb om jag vill ha ett säkrare svar!
    Jag hade bim i lördags (19e) och testade negativt då. Har inga direkta pms-besvär vilket jag annars alltid lider av (känns som man hatar allt och alla och är på g att föda barn igen) däremot så är min hunger något utöver det vanliga.. Haha! har inte mensen dykt upp innan onsdag ska jag testa då igen.
    När har du bim? :)
    Hoppas att det är ett tecken då, haha! Skönt att slippa pms'en :D Jag går mellan att inte kunna äta för att jag blir äcklad till att när jag väl äter blir jag aldrig mätt typ. Jag har bim idag, imorgon eller i övermorgon, cykeln senaste tre månaderna har varierat mellan 28 och 32. Håller tummarna för varje dag som går utan tant röd då! :D
  • Shea

Idag - i övermorgon, oklart! När har du bim? Och har du några symtom??
  • Anonym (Jojo)
    Emlin skrev 2016-11-21 17:20:54 följande:
    Ok, hoppas!! Jag har BIM den 29/11.. långt kvar hehe
    Åh väntan.. Men jag håller tummarna!
    Shea skrev 2016-11-21 17:24:12 följande:
    Hoppas att det är ett tecken då, haha! Skönt att slippa pms'en :D Jag går mellan att inte kunna äta för att jag blir äcklad till att när jag väl äter blir jag aldrig mätt typ. Jag har bim idag, imorgon eller i övermorgon, cykeln senaste tre månaderna har varierat mellan 28 och 32. Håller tummarna för varje dag som går utan tant röd då! :D
    Hade ju velat ha något tydligare tecken som extremt illamående för det hade varit mer svart på vitt! Inte för att jag egentligen vill ha illamåendet i sig..
    Åh då kan du ju snart testa! Håller tummarna och hoppas det går vägen!

• metaphor

Bah. hoppar in här. Fick "mens" två dagar för sent den 18/11. Brukar ha en RIKLIG mens... men denna var mest blodblandad flytning, ganska mycket blod i tampongen dag nr två. men sen var det typ inte mer, inte full eller så, behövde inte byta tidigare än vanligt, vilket jag behövt tidigare... 

Neg test i onsdags hos BM... hade BIM då.

Men grejen är den, jag mår så fruktansvärt illa efter ridning/stallgöra... blir värre dag för dag... Och ont i tjejmagen, som mensvärk. "mensen" är över nu, men gör ont än? jättekonstigt. testade ju ändå negativt i onsdags på BIM? då ska det ju vara 99% säkert?? 

Mår helt ok när jag vaknar, kan gå å så hemma. men red en sväng idag och nu mår jag som ett lass skit... :( Illamående och ont. och trött utan dess like,,,

Kan jag vara gravid ändå? trots neg test? Och trots mens? 

Bah, vågar inte testa..... 

• metaphor

ska tillägga till mitt tidigare inlägg också att jag tempar med NC, tempen var förra månade jättehoppig hit och dit, har de senaste 4 dagarna varit hyffsat jämnt. rnt 36,5 som är HÖGT för mig. men idag 36,4... så jag vet inte. känns för lågt för att vara gravid? Är i normala fall runt 36,0, ofta även under.

• mosterJenny

Jag hade BIM igår tror jag men vi ska testa med digital CB imorn så jag får snälla hålla mig... Testade dock tokpositivt ÄL-test nyss och i fredags positivt CB early... Och med en massa känningar så jag är väldigt hoppfull Glad 
  • Emlin
    mosterJenny skrev 2016-11-21 17:40:57 följande:
    Jag hade BIM igår tror jag men vi ska testa med digital CB imorn så jag får snälla hålla mig... Testade dock tokpositivt ÄL-test nyss och i fredags positivt CB early... Och med en massa känningar så jag är väldigt hoppfull Glad 
    Åh va kul!! Känns väl som att jag kan säga grattis!!
  • Shea
    Anonym (Jojo) skrev 2016-11-21 17:34:45 följande:
    Åh väntan.. Men jag håller tummarna!
    Shea skrev 2016-11-21 17:24:12 följande:
    Hade ju velat ha något tydligare tecken som extremt illamående för det hade varit mer svart på vitt! Inte för att jag egentligen vill ha illamåendet i sig..
    Åh då kan du ju snart testa! Håller tummarna och hoppas det går vägen!

Jag mår illa till och från men tänker ändå att det är inbillning, vågar inte tro att något är ett riktigt tecken. Men jag förstår vad du menar!!! Tack, håller tummarna för dig med! :D
Svar på tråden BIM november 2016