• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Anonym (Lkj)

stort grattis alla som har plussat=)

• Anonym (Lkj)

• Anonym (försiktig)

Jag har bim på lördag eller söndag.

Anonym (5an) skrev 2016-11-23 11:37:09 följande:

Precis så hade jag på 2 tester från CB som jag gjorde på bim-2 & bim-1 klart blå färg och allt på +et , nu bim+3 får jag bara negativa på CB/apotekets egna och CB-digital ..  Väntar på posten ska komma med testerna ifrån testlagret jag beställt och hoppas på +.

Vad märkligt! Du har alltså fått +, som sedan blivit - ? När jag testade några tester i våras som hette Diagnos fick jag + på dom, men det var falskt positiva. Måste ha reagerat på några andra värden, fråga mig inte vilka. Gyn kunde inte förklara det heller (trodde nog att jag hade tomtar på loftet).

Men vad tror ni? Bim - 3 idag, negativt test, kan det fortfarande finnas hopp?
  • FrökenE1985
    Anonym (Lkj) skrev 2016-11-23 13:31:16 följande:

Hur har det gått för dig?
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 14:28:21 följande:

Hur har det gått för dig?

Jodå vecka 6+4 idag. Oro för missfall konstant men har en underbar vän som alltid lyfter upp mig:)
  • FrökenE1985
    Anonym (Lkj) skrev 2016-11-23 14:38:16 följande:

Jodå vecka 6+4 idag. Oro för missfall konstant men har en underbar vän som alltid lyfter upp mig:)

Härligt! Vänner är bra på det viset när det funkar så åt båda håll.
  • Emmeliina

Någon av er som tar vitaminer eller nåt annat för att försöka maximera era chanser?

Började själv med vitamin kvinna och rosenrot för en vecka sen. Fick tips från en kompis om efamol också. Nån av er som provat?

Nicole 110322
  • Persson123
    Emmeliina skrev 2016-11-23 16:52:03 följande:

Någon av er som tar vitaminer eller nåt annat för att försöka maximera era chanser?

Började själv med vitamin kvinna och rosenrot för en vecka sen. Fick tips från en kompis om efamol också. Nån av er som provat?

Äter också vitamin kvinna sedan 2 månader typ. Inget annat.
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 16:37:18 följande:

Precis och sällsynta är dom:)0
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 16:37:18 följande:

Precis och sällsynta är dom:)0
Svar på tråden BIM november 2016