• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • fruH92

Jag har tagit CB plus-test andra gånger som varit negativa men då har det aldrig ens varit någon antydan till plus så klart man får förhoppningar :) har köpt nya test så ska ta imorgon i morgonurin & hoppas på det bästa :D

• LMT

Får man vara med?

BIM 16/11, andra försöket, inga barn sedan tidigare.

Min sambo är 28 år, själv är jag 31 år. Körde med clearblue ägglossningstest dubbelindikator denna månaden!

• 2017 bebis
    Marie357 skrev 2016-11-03 19:40:22 följande:

Jag har förmodligen släppt 3 - 4 ägg denna månaden

Hur vet du hur många ägg du släpper
  • Marie357
    2017 bebis skrev 2016-11-03 21:18:23 följande:
    Jag har kollat med VUL. Jag hade 3 - 4 äggblåsor som var stora för att släppa
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    2017 bebis skrev 2016-11-03 21:18:23 följande:
    nouw.com/denöppnakampen
  • Tillajordgubbe
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-03 14:20:53 följande:

Tycker mig också se ett svagt streck :)

Tack så mkt för att ni titta gjorde ett till test nu på kvällen och de va ett starkare streck. Har väldigt stramma och ömma tuttar. Molverk och rapig faktiskt.

Den översta bilden från i morse och den nedersta nu på kvällen
  • Thorax
    Marie357 skrev 2016-11-03 21:33:30 följande:

Men var det ägg i alla?

Jag har också 2-4 äggblåsor men alltid har bara en haft ägg i sig
  • Marie357
    Thorax skrev 2016-11-03 22:13:03 följande:
    Men var det ägg i alla?

Det vet jag inte... han rekommenderade oss bara ifrån att INTE Ha se...
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Thorax skrev 2016-11-03 22:13:03 följande:
    Men var det ägg i alla?

Man kan ju inte se om det har vart ägg i alla förrän efter äl om man gör ett VUL för att se om de har släppt ifrån något ägg..
    nouw.com/denöppnakampen
  • Gameofthrones123
    Tillajordgubbe skrev 2016-11-03 22:12:56 följande:

Tack så mkt för att ni titta gjorde ett till test nu på kvällen och de va ett starkare streck. Har väldigt stramma och ömma tuttar. Molverk och rapig faktiskt.

Den översta bilden från i morse och den nedersta nu på kvällen

Jag ser dessvärre inget där.
Svar på tråden BIM november 2016