• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • AM78
    FridaE93 skrev 2016-11-06 01:12:36 följande:

Hej på er! Hoppar in här då jag är på BIM+4. Har haft väldigt ömma bröst i över två veckors tid (har nästan alltid det innan mensen börjar) de senaste dagarna har även toalettbesöken ökat kraftigt så idag kunde jag inte hålla mig längre så köpte Apotek hjärtats gravtest och jag bifogar bild. Ser ju onekligen väldigt positivt ut :) men är det någon som har erfarenhet utav deras egna test, är dom pålitliga? Har bestämt mig för att köpa ett CB digitalt imorgon men vill gärna höra om någon vet lite om dessa test från apotek hjärtat :)

Tycker dom är bland dom absolut bästa. Fick neg på digitalt men pos på deras några dagar innan Bim. Det där strecket behöver du inte tvivla på

• Mirabelle24

2-3 dagar kvar till bim nu.. testade negativt med testlagrets stickor i fredags. Mådde jätteilla igår eftermiddag och har fortfarande molvärk i tjejmagen till och från. Alltså detta symtomletande! Haha.

Tempen ökade en aning idag också! När ska man våga testa igen? Måste jag orka vänta tills på onsdag?

• ohhello

Och nu blev jag sjuk. Fan. Hoppas ÄL är idag eller imorgon och att sexet natten mot lördagen räcker! :( Tempar nu iallafall så lär ju få svar på när ÄL varit om några dagar och hoppas både mannen och jag blir lagom friska så vi hinner med lite till mys nu i dagarna.

• Madfih072

Bim-1 och inga som helst känningar på något och något håll! Är dessutom snustorr därnere och brukar inte vara det såhär pass mycket innan mens. När jah plussade med första barnet så jade jag jättetjocka flytningar och nu torr så in i i Norden :/ Någon som varit snustorr men ändå varit gravid?...

• Persicca

BIM idag och mensen är inte här än. Jag har inga symtom, förutom ont i bröstvårtorna och lite öm på bröstens utsida.

• Heineken86
    Mirabelle24 skrev 2016-11-06 12:37:26 följande:

2-3 dagar kvar till bim nu.. testade negativt med testlagrets stickor i fredags. Mådde jätteilla igår eftermiddag och har fortfarande molvärk i tjejmagen till och från. Alltså detta symtomletande! Haha.

Tempen ökade en aning idag också! När ska man våga testa igen? Måste jag orka vänta tills på onsdag?

Jag har för mig att testföretaget kräver ganska mycket hormon för att bli positivt... iaf mer än t.ex. Clearblue som visar positivt tidigare.
  • becca90
    Mirabelle24 skrev 2016-11-06 12:37:26 följande:

Vad är det där för app? :)
  • Mirabelle24
    Heineken86 skrev 2016-11-06 15:21:10 följande:

Jag har för mig att testföretaget kräver ganska mycket hormon för att bli positivt... iaf mer än t.ex. Clearblue som visar positivt tidigare.

Jaha! Ja då finns der kanske en chans ändå! :)
  • Mirabelle24
    becca90 skrev 2016-11-06 19:19:16 följande:

Vad är det där för app? :)

Det är natural cycles! :)
  • Marie357

ÄL +8 typ, svullen om tjejmagen och öm. Ont i svanken... Bara att vänta, jag ska ej testa för tidigt denna gången..

nouw.com/denöppnakampen
Svar på tråden BIM november 2016