• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Treansresa

Sosozo - BF 4 juli

Treansresa - BF 15-29 juli. Lappland.

• Sosozo

Eller... så kan vi flytta tråden till nytt namn där någon av de aktiva är admin. Skapa en grupp kan vi också göra.

• sobrio88
    Summerchild skrev 2016-12-18 10:12:45 följande:

Jag började grina av nån slags besvikelse att fått 2a flickan ...tog reda på det viset 26 ... men tog mig samman å sa deg är ju ett efterlängtat barn ...bara hon är frisk ...å lite övertalning till mig själv så mådde jag bra igen .... och jag är glad att jag fick veta könet under graviditeten än vid förlossningen.... vet aldrig hur det slutat då......knäpp morsa egentligen. Ung å dum.... 20 år bara ...tar för givet allt

Det är väl klart att man ska få hoppas, när barnet väl kommer älskar man individen, inte könet iaf :)

På sätt och vis så hoppas jag att det blir en pojk, det skulle vara smidigt med rum och kläder och sånt. Dessutom kommer det en liten killkusin till våren som det blir ca 3 månader emellan :) men å andra sidan börjar det bli fruktansvärt mycket pojkar nu i släkten så det skulle va kul med en tjej, haha :D
  • sobrio88

Sosozo - BF 4 juli. Stockholm.

Treansresa - BF 15-29 juli. Lappland

sobrio88 - Bf 28 juli. Värmland

• GrönaDruvan

Kan någon kopiera in mig, vet inte hur man gör..kommer inte ihåg alla om jag ska skriva ur minnet

Gröna Druvan - BF 7 Juli Halland

• Vet hur det känns

vet hur det känns- Bf 27 juli. Västerås

• Sosozo

vet hur det känns- Bf 27 juli. Västerås

Gröna Druvan - BF 7 Juli Halland

• Treansresa
    Sosozo skrev 2016-12-18 11:51:53 följande:

Eller... så kan vi flytta tråden till nytt namn där någon av de aktiva är admin. Skapa en grupp kan vi också göra.

Hade ju gått att flytta frågan är dock om alla hittar dit igen.