Himla trevligt med en sån här tråd, jag som trodde jag var ensam om detta..
Min kille och jag träffades för bara tre månader sen, efter att ha pratat över nät och sms ett tag. Jag gjorde väldigt klart för honom direkt att barn ska här bli, men han är som en filbunke och tycker att "det löööööser sig". Känns otroligt bra med honom, och bortsett från att han jobbar mycket så vet jag att han kommer bli en jättefin pappa. Räckte med att se honom med hans kusinbarn för att hjärtat skulle smälta på mig :)
Jag har velat ha barn i många år (87:a), men är väldans glad att det inte blivit så än, för då hade jag stått där själv nu. Kommer få rodda mycket själv ändå i framtiden, men det är helt okej.
Har funderat på detta typ dygnet runt ett bra tag, går till och med och skjuter handtrucken på jobbet framför mig och fantiserar att det är en barnvagn jag går med, så jag hoppas killen hänger med på tåget så småningom. Jag har kopparspiral, aldrig varit gravid förut, så det återstår att se hur lång tid som behövs. Jag hoppas på en tidig vårbebis 2018, så nån gång under mars-april kan vara läge att ta ut spiralen. Så kanske det krånglar, det vet man aldrig..
Inte haft nån tanke på att köpa bebisplagg, men jag går mer än gärna förbi bebistillbehörshyllan på Ica och sneglar lite.
Som sagt, kul med den här tråden!