Hej. Hoppar in här med om det är okej. Kan ej säga att det blir till sommaren då jag slutat med p-sprutan för 4 veckor sen :)
Lite om oss.. jag är 26 , min man 27. Träffades 09 - Jan . Blev gravid 09 - mars med första. Gravid 10 - dec med andra :) nu försöker vi med nr 3
Gifte oss för 4 år sen. Så det här med att skaffa barn snabbt i ett förhållande , de gjorde vi. FÖRSTA gången vi hade sex med varandra blev jag gravid. Det funkade och håller fortfarande :)
Så ni som har relativt nya förhållanden , det kommer funka kanon
Nu hoppas jag inte vi behöver vänta till sommaren men det kan ta tid :) god jul !
FrökenJ90 skrev 2016-12-24 21:36:57 följande:
Välkommen in i tråden Linda2barnsmamma :) Var bor du någonstans?
Vad skönt att höra att du har en positiv historia kring att skaffa barn tidigt i ett förhållande. Vi har, som jag berättat innan, inte bestämt exakt när vi ska börja. Men vi båda önskar att jag har en liten i magen till nästa jul och min sambo vill plugga klart. Så skulle gissa på att vi startar någon gång i vår/sommar.
Vad har ni för preventivmedel just nu? Vi kör med avbrutet (vet att det inte är helt säkert)
Tack så mycket :)
Ja det kan ju bli en bra julklapp nästa år.
Inget p medel. Hade p-spruta innan båda barnen oxå men då blev jag gravid inom 2 månader båda gångerna. Hann aldrig få någon mens. Men äl hade ja tydligen :)
Så nu e det mer händer det så händer det :)