Linda2barnsmamma skrev 2016-12-27 21:05:01 följande:
Okej. Ja de kan det ju hänt att det slank förbi en o annan rackare ... hade du barn sen innan ? Ja har glömt vad jag läst... haha stresshjärna..Tvi.
Ja tycker det är jobbigt med denna väntan. Då ja blivit gravid inom 2 månader med båda barnen efter avslut med sprutan så väntar man ju ivrigt nu med.. bara gått 4 veckor sen ja sluta men ja tänker ju hela tiden att det kanske går lika fort denna gång men de kanske det inte gör :( och ja har ju läst så mycket om dom som får vänta sååå länge efter sprutan .. ja har haft tur 2 ggr men den kanske är slut nu...
Jag har inga barn än, vilket jag på sätt och vis är glad över, för annars hade jag stått där som ensamstående mamma fram tills nu.
Träffat en bra kille nu, det ska bara bli lite mer klart med hans jobb och framtiden i det innan vi försöker oss på verkstad. Vi pratade om det igår, jag manar på ganska bra och han förstår att jag inte vill vänta så länge till med tanke på att jag blir 30 år till sommarn.
Fast han är nog mest fundersam över boendet. Jag hävdar att fram tills barnet är runt 1-1,5 år så kan vi utan tvekan bo kvar i min stora trea, och det köper han. Herregud, jag hade helst börjat verkstan igår :D
Satt och kelade med hunden på golvet för en stund sen, och kom på mig själv med att längta efter att en liten skulle komma krypandes och vara med oss. Så mysigt det hade varit!
Hur funkar det med spruta? Provat typ allt utom det.. Hur gamla är dina barn sen tidigare?