ZAP86 skrev 2016-12-25 21:03:26 följande:
Spännande tjejer (och kanske killar) med eventuella växande magar 2017 :)
Jag och killen (30 år, Sthlm län) tänkte försäka oss på det här med barn till våren. Jag är en rackare på det här med planering så optimalt vore att bli gravid april/maj så det blir BF mot våren. Får se hur bra det går :D
Vi har inte känt varandra så länge, ungefär 1 år, men känner båda att det där med barn inte är något att vänta på allt för länge då vi känner att det är "vi" nu.
Galnaste av allt (såga mig inte nu! ) är att vi redan köpt en vagn. Men kunde inte låta bli när den dök upp i toppskick begagnad på blocket. Underbara Bugaboo Donkey Weekender. Snyggaste vagnen jag sett!! :)
Ska bli spännande att följa tråden!
God fortsättning!
Haha, du har Precis samma tänk som jag :D Sen återstår det bara att se om planen håller. Jag har av någon anledning fått för mig att jag vill ha en januari/februari-bebis, så mitten/slutet av maj vore optimalt. Vill att barnet ska få göra alla grejjer tidigt, typ moppe osv. Plus att jag mår bättre vintertid än sommartid, så det känns som att en vintergraviditet vore bra. Men det vet man inte förrn man är där ändå :)
Oj, det var vågat! Men varför inte :)