Linda2barnsmamma skrev 2016-12-28 15:34:31 följande:
Haha ja ja har energi kvar ialf ... skönt när morföräldrar är relativt unga fortfarande oxå och orkar vara barnvakt ibland ;)
Jo det va en omställning att va 19 när jag blev gravid första gången. Man blir ju lixom vuxen direkt.. men fördelen tycker jag är att när våra flickor är 15 så är vi 35 , man har nästan hela livet kvar då känns det som :) hehe.
Ja det är alltid skönt att kunna ha en affär i närhet , oavsett om man har körkort el inte. Bökigt med att få in vagn i bilen o sen iväg. Skönt att kunna gå typ över gatan o handla lite
Ja ja har haft sprutan till o från sen jag var 16. Så 11 år snart till o från :) men risken är ju att min kropp vant sig för mycket nu så det dröjer ist med allt ... suck
Ja, det där kan jag känna är en nackdel i mitt fall, då både min och killens ålder samt mor- och farföräldrars börjar stiga. Därför har jag framfört önskan om att planerna för första barnet tåls att funderas på, och det förstod han. Så jag hoppas det blir aktuellt i vår.
Det är ju bra att du mått bra av den där sprutan och att den har fungerat iallafall. Jag provade p-stav, för den skulle.inte ge nån mens enligt säkra källor. Troligen satte de den för grunt eller hur det nu var, för jag hade mens tre-fyra dagar i veckan, lite när kroppen kände för det. Å andra sidan verkar det inte som stt jag tål hormoner alls, så det kan vara därför också :/
Hur är det att vara mamma till två barn i den åldern nu då? Kul ålder, de har mycket funderingar :)