BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Idag var vi på rul och fick reda på att vi ska få en liten pojke:D precis som jag trodde! Jag såg snoppen innan barnmorskan sa något haha.
Bebisen låg med benen ut mot magen och sparkade runt väldigt mycket. Har moderkakan i bakvägg så förhoppningsvis kommer min sambo kunna känna sparkarna tidigt också:)
Hej alla blivande juli-mammor!
Själv blir jag mamma för första gången den 12 juli och såklart är vi så himla lyckliga. Vi blir rätt unga, 20 respektive 21 år, men lika taggade för det.
Kul att följas åt!! :)
Själv blir jag mamma för första gången den 12 juli och såklart är vi så himla lyckliga. Vi blir rätt unga, 20 respektive 21 år, men lika taggade för det.
Intressant, hur menar du att färgerna är intogs gör dig?
Var på newbie isf, de har en egen affär i Sthlm. Verkligen gulliga grejer! Köpte några plagg och in filt!
Idag var vi på rul och fick reda på att vi ska få en liten pojke:D precis som jag trodde! Jag såg snoppen innan barnmorskan sa något haha.
Bebisen låg med benen ut mot magen och sparkade runt väldigt mycket. Har moderkakan i bakvägg så förhoppningsvis kommer min sambo kunna känna sparkarna tidigt också:)
Haha oj ja hur förklarar jag det utan att bli helt dumförklarad. För det är verkligen bara en fixide jag har. Min dotter har bara haft rosa/rött /lila och gult på sig. Visst har de kunnat vara nå vita/svarta/gråa/jeans till men alltid en av de andra färgerna till. Sonen har alltid haft blått/grönt/grått/brunt/svart. Är först när de blivit större som de blivit andra färger som de bestämt själv. Har lixom bara en tanke att de är så det "ska" vara på mina barn. Hade massa neutralt när dottern föddes och bara vitt/svart i BB väskan. Slutade med att ja stannade påväg hem för o köp rosa kläder till henne o de vi hade hemma vart inte användt. Det roliga är att ja tänker aldrig på vad andra har på sina barn, utan är bara nå konstigt i mitt huvud för mina.
Kan tillägga att min 10 åriga dotter vägrar rosa/ lila/rött idag. Tom på strumpor hahaha.
Vi har samma problem med glada miner, kommer bli kaos. Har samma problem att nu syns det.
Jo tjejerna vet, men höll på att bli kaos då hon i receptionen är en bekant som mitt i allt kläckte ur sig att vad kul med utökning! Som tur är hörde ej tjejerna.
Ena tjejen sa inte så mycket, frågade vilken vecka, om vi vet kön, om vi bestämt namn, och vilka som ska få dela rum. (hon har massa syskon på mammas sida) min dotter däremot sa inte så mycket just då men på kvällen kom det. Hon är väldigt att hon vill ha mig för sig själv så hon ville inte ha ett syskon. Då vill hon flytta till pappa.. Så nu får vi ta det därifrån. :(
Vad roligt, grattis till sonen! Coolt att ni kunde se!
Här hemma har hon varit lugnare idag. Vi har varit som vanligt. Dock var hon fundersam på vart garderoben skulle vara (2 tjejer har 3 just nu) så jag visade att det blir en annan o det var bra. Då började vi prata galgar ( vi hänger alla tröjor) att vi inte har nå små. Så idag har tjejerna tillverkat små galgar av stora ikeagalgar. Får se hur hon är imorgon :)