BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Skönt för dig att det ordnar sig på bästa sätt för alla. Jag ska på inskrivning inför snittet 29 maj så hoppas få veta då :) datumen som läkaren som beviljade snittet gissade på var 26 eller 27 juni (BF 4 juli) men hon nämnde att midsommar låg lite tokigt så många gånger så spänd att få veta om det blir före eller efter. :) vore coolt om det blev samma dag men har nog inte fattat exakt vilken dag du fick.
Nu ringde läkaren igen och nu är det bokat och helt klart för min igånsättning!
Måndagen den 19 juni kl.8 ska jag vara på Halmstads BB!! Så förhoppningsvis föds Olle den 19e om inte förlossningen drar ut på tiden allt för länge! (Har ju hört skräckexempel om igångsättningar)!
Satt och tänkte lite nu...kom på en rolig grej..
Min äldsta son blev till (enligt beräkningar) den 19 juni.
Min yngsta son var beräknad till den 19 juni.
Olle kommer födas den 19 juni...
Det är ju faktiskt lite häftigt.
Satt och tänkte lite nu...kom på en rolig grej..
Min äldsta son blev till (enligt beräkningar) den 19 juni.
Min yngsta son var beräknad till den 19 juni.
Olle kommer födas den 19 juni...
Det är ju faktiskt lite häftigt.
Blir galen på denna sömnlösheten! Om två timmar ringer klockan, och jag är inte ens i närheten av att somna...
Bebisen sparkar och grejar för fullt, och jag måste kissa minst en gång i timmen.
Blir galen på denna sömnlösheten! Om två timmar ringer klockan, och jag är inte ens i närheten av att somna...
Bebisen sparkar och grejar för fullt, och jag måste kissa minst en gång i timmen.
Och jag har en ledig dag idag men vaknar 5. Full fart i magen vid den här tiden.
Just nu känns det sååå långt kvar. Speciellt då man hör er prata om datum i juni. Juni är ju runt hörnet. Jag tror att veckorna nu i juni kommer gå ganska fort. Det händer ju så mkt på jobbet, röda dgr, avslutningar mm. Men sen när ungarna gått på sommarlov och allt lugnat sig kommer nog veckorna snigla sig fram.
Mina barn föddes både på bf +5 så det borde ju bli lika nu? Ni som fött flera, har det sett ungefär lika ut för er?
Och jag har en ledig dag idag men vaknar 5. Full fart i magen vid den här tiden.
Just nu känns det sååå långt kvar. Speciellt då man hör er prata om datum i juni. Juni är ju runt hörnet. Jag tror att veckorna nu i juni kommer gå ganska fort. Det händer ju så mkt på jobbet, röda dgr, avslutningar mm. Men sen när ungarna gått på sommarlov och allt lugnat sig kommer nog veckorna snigla sig fram.
Mina barn föddes både på bf +5 så det borde ju bli lika nu? Ni som fött flera, har det sett ungefär lika ut för er?
Vet inte alls faktiskt men jag tror det brukar ligga ca 1v innan här. Också viktigt att vi kommer in på en gång om vi tror förlossningen startat, fattade inte ens att det strtat förra fången på några timmar. Bor i Örebro och de slår ihop förlossningarna här och i Karlskoga under sommaren så jag tror och hoppas de planerar snitten noga. Men jag får ge mig till tåls med datumet.
Har äntligen fått gosa med systerdotter 2v, hon sov hela tiden men det var mysigt efter all väntan :) har fått vänta efter komplicerad förlossning som följdes av bäckenbotteninflammation några dar efter de kommit hem från sjukhuset första gången.