BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hur sover ni tjejer?
Börjar bli lite zombievarning här. Men när jag tänker på att amma hela nätterna ska man väl vara glad och njuta av att man i alla fall sover mer nu. Börjar lite nojig över hur jag ska palla sömnbristen, är en sån som verkligen behöver sömn. Galet att skaffa tre barn då haha?
Hur sover ni tjejer?
Börjar bli lite zombievarning här. Men när jag tänker på att amma hela nätterna ska man väl vara glad och njuta av att man i alla fall sover mer nu. Börjar lite nojig över hur jag ska palla sömnbristen, är en sån som verkligen behöver sömn. Galet att skaffa tre barn då haha?
Känner konstigt nog av ett lägre sömnbehov än tidigare, har stundtals svårt att sova på nätterna men känner mig inget tröttare på dagen för det. Kanske är kroppen som förbereder sig på att det kan bli mindre sömn när bebis väl kommer, vad vet jag.
Jobbade sista dagen i fredags, grät som ett barn när jag åkte hem, haha. Kändes så konstigt att tänka att det var sista dagen på länge, men skönt också för nog har det gått allt tyngre sista veckorna när magen växt. Igår var jag på möhippa för en av mina närmsta barndomskompisar, chockade mig själv med att orka vara med på ett helt 45-minuters zumba-pass. Modell kylskåp i smidighet, men kul var det!
Hej! Ville kolla är det någon av er som har börjat få som mensvärk ? Liknande? Ringde till fl och dom sa att man kan börja få ont i dom här veckorna jag e i 33+5, är det några fler som har det? Kram på er
Hur sover ni tjejer?
Hur sover ni tjejer?
Jag oroar mig mer för att inte räcka till, att bebis ska få kolik osv.. :-/ Samt att fortfarande ha såna besvär med ryggen jag har nu
Jag tycker att jag sover jämt! Sover oftast 5-6 timmar på natten och sedan 3-4 gånger slumrar jag på dagarna. Förstår inte hur jag ska orka vara vaken en hel dag haha börjar känna mig riktigt osocial.
Tar du järn som du ska? Missar jag tiden med järntabletter lr tar det i samband med mat då tas inte järnet upp så bra å jag blir påverkad direkt. Då är jag halvdöd den dan.