Milou3 skrev 2017-03-01 09:38:07 följande:
Äl+6 här med :)
Om ägget inte fäst ännu ( och då blivit befruktat såklart) så kan man ju inte känna av symptom väl? Så egentligen bör vi med äl+6 i dag vänta med att känna efter till iaf fredag :) och känner jag inte ett smack då kommer jag bli halvdeppig och beställa nya äl-test för nästa cykel. Typ :)
Men, ska jag analysera redan nu så sov jag ovanligt djupt och drömde att jag fick en nidblödning, vaknade med molvärk och tempen hade stigit ytterligare. Har huvudvärk nu vilket jag sällan har. Men det kan ju vara så enkelt att jag börjar bli krasslig : /
Ja, det är nog lönlöst att känna efter så tidigt. Särskilt som Ff ändrade just min ÄL med två dagar, så jag är tydligen bara på äl+4 plötsligt. Men faktum är att jag misstänker att även detta är fel, jag fick starkare streck på ÄL-Stickan igår och idag och eggwhite nu. Hade ingen eggwhite då. Så måhända är ÄL typ idag eller igår, vilket stämmer bättre med min vanliga cykel. Fast då stämmer inte med tempen... äh, jag vet inte. Jag tar det nog lugnt och tänker att BIM är ännu längre fram, 14/3 och struntar i att testa en massa innan dess. Eller...?