• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • NinnaE
    Yoss skrev 2017-05-03 09:30:28 följande:

Ok, Frågade de om kub när du ringde MVC eller var det något du efterfrågade? (alla har möjlighet att göra kub i mitt län)

Vad skönt då är jag inte ensam med det! Du var aldrig orolig/ nervös inför det UL:et?

Nej jag behövde inte fråga om det. Hon undrade om vi var intresserade och bokade då in en tid. Jag var inte så orolig då vi hade gjort NIPT innan privat och fått bra svar på det. Annars hade jag nog varit mer nervös.
    Om jag hade varit du hade jag ringt och fått en tid :)
  • Frökenolson
    Humlan88 skrev 2017-05-03 07:35:27 följande:

Var till gyn igår och skulle kolla. Upp blödningarna. Jag vart väldigt chokad när det visade sig att det inte ens fanns nåt foster i hinnsäcken, helt tomt. Verkar som. Embryot aldrig utvecklades men moderkaka och hinnsäcken gjorde, min kropp trodde den var gravid. Nu sitter jag här och sörjer någon som aldrig visade sig finnas. Märklig känsla :(

Känner med dig, en fruktansvärd känsla. Kram
  • Sofieb92

Hej alla! Skulle gärna vilja gå med i Facebook-gruppen???? Har skrivit till celz för några dagar sedan men har ej fått svar ännu. Kan man hitta gruppen på nåt sätt? ????

• Majaajam89

Hej! Jag är också ny i gruppen med bf 25/11 ???? (missfall i nov och inskrivning hos mödravården imorgon). Jag har skrivit till TS ett par gånger för att komma med i Facebook-gruppen. Vill inte ligga på henne för mycket men om någon annan kan släppa in mig där skulle jag bli happy ????????. På Facebook heter jag Maja Nelia Johansson.

• Yoss

Nu har vi varit på inskrivningen :D

Vi passade även på att ta blodprovet för KUB när vi ändå skulle lämna lite andra prover. Remissen för UL ska vara skickad och vi borde få en tid om ca 2v. Håller tummar och tår för att allt ska se bra ut då!

• Peekaboo

För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)

• NinnaE
    Yoss skrev 2017-05-04 13:07:32 följande:

Nu har vi varit på inskrivningen :D

Vi passade även på att ta blodprovet för KUB när vi ändå skulle lämna lite andra prover. Remissen för UL ska vara skickad och vi borde få en tid om ca 2v. Håller tummar och tår för att allt ska se bra ut då!

Vad roligt! Lycka till!!
  • Frökenolson
    Peekaboo skrev 2017-05-04 15:39:41 följande:

För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)

Tror kanske du la till mig som vän men jag tackade nej för jag glömde av att jag skulle in i gruppen. Prova gärna igen:)
  • emmafrick
    Peekaboo skrev 2017-05-04 15:39:41 följande:

Jag kan inte skicka meddelande till dig för appen stänger ner när jag trycker på skicka, provade flera ggr xD men om det funkar här så heter jag Emma Frick (har bf 24/11) och har en vit profilbild där jag sitter med sonen i knäet, fotostudiobild, har långt svart hår ;)
Svar på tråden BF november 2017