BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Ok, Frågade de om kub när du ringde MVC eller var det något du efterfrågade? (alla har möjlighet att göra kub i mitt län)
Vad skönt då är jag inte ensam med det! Du var aldrig orolig/ nervös inför det UL:et?
Var till gyn igår och skulle kolla. Upp blödningarna. Jag vart väldigt chokad när det visade sig att det inte ens fanns nåt foster i hinnsäcken, helt tomt. Verkar som. Embryot aldrig utvecklades men moderkaka och hinnsäcken gjorde, min kropp trodde den var gravid. Nu sitter jag här och sörjer någon som aldrig visade sig finnas. Märklig känsla :(
Hej alla! Skulle gärna vilja gå med i Facebook-gruppen???? Har skrivit till celz för några dagar sedan men har ej fått svar ännu. Kan man hitta gruppen på nåt sätt? ????
Hej! Jag är också ny i gruppen med bf 25/11 ???? (missfall i nov och inskrivning hos mödravården imorgon). Jag har skrivit till TS ett par gånger för att komma med i Facebook-gruppen. Vill inte ligga på henne för mycket men om någon annan kan släppa in mig där skulle jag bli happy ????????. På Facebook heter jag Maja Nelia Johansson.
Jag vill oxå gärna vara med i fb-Gruppen, va heter den? :)
Nu har vi varit på inskrivningen :D
Vi passade även på att ta blodprovet för KUB när vi ändå skulle lämna lite andra prover. Remissen för UL ska vara skickad och vi borde få en tid om ca 2v. Håller tummar och tår för att allt ska se bra ut då!
För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)
Nu har vi varit på inskrivningen :D
Vi passade även på att ta blodprovet för KUB när vi ändå skulle lämna lite andra prover. Remissen för UL ska vara skickad och vi borde få en tid om ca 2v. Håller tummar och tår för att allt ska se bra ut då!
För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)