BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hur många har gjort KUB och hur har det gått?
Jag ska på ul imorgon! Är nervös :)
Någon mer som drömmer mer än vanligt?
Åh, spännande ! Hur gick det? Ska nästa vecka...
Alltså jag skulle gärna hoppa fram ett par veckor nu... mår riktigt illa hela tiden, trots lergian comp. E helt utmattad pågrund av detta.. inge kul att må illa 24 timmar om dygnet och spy efter varje måltid typ..
Såhär mådde jag inte under min första graviditet..
När jag varit på toa och torkat mig blir det typ rosa på pappret, vad är de? ????????
När jag varit på toa och torkat mig blir det typ rosa på pappret, vad är de? ????????
Är det typ flytningarna som är rosa?
För en vecka sedan började jag blöda. Dagen efter på gynakuten konstaterades ett fördröjt missfall, jag var i vecka 12 och bebisen hade stannat i vecka 9. Går sönder av sorg och saknad, är så jävla tom. Men jag har iallafall min son, min solstråle. Hoppas på ett syskon tidigt nästa vår istället. Så nu lämnar jag er. Lycka till alla.
För en vecka sedan började jag blöda. Dagen efter på gynakuten konstaterades ett fördröjt missfall, jag var i vecka 12 och bebisen hade stannat i vecka 9. Går sönder av sorg och saknad, är så jävla tom. Men jag har iallafall min son, min solstråle. Hoppas på ett syskon tidigt nästa vår istället. Så nu lämnar jag er. Lycka till alla.