• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • PlusLängtan

Emmafrick, Tack. Jag förstår vad du menar, men kändes ändå så larvigt i jämförelse, haha. Det var väldigt vad olika dina graviditeter ter sig... Mina är än så länge väldigt lika varandra. Får se hur det blir senare.

• Jossi
    MmVb skrev 2017-05-13 07:06:12 följande:
    Hej! 

Kul med fler från Norrköpings-trakten. Bor själv i Skärblacka och är gravid med 3e barnet =) Välkommen! 
    Kul! ????
    Tack! Hur gamla är de andra två?
  • MmVb
    Jossi skrev 2017-05-13 15:45:31 följande:
    Kul! ????
    Tack! Hur gamla är de andra två?
    Så lite så =) De är 6 och snart 2 år gamla =)
    Två pojkar! Dina då?  
  • emmafrick

Berättade att jag är gravid idag på fb (råkade släppa ut en ordgroda igår på släktkalaset så ville minimera ryktesspridningen i min skvallersläkt) är skitnervös för att nåt ska gå fel nu :o är i v. 12+1, var i v. 14+ nånting förra gången, då kändes det iallafall lite säkrare xD

• PlusLängtan

Jag höll själv på att säga något i stil med "...jo men det blir ju bra nu när vi snart är 4..." för ett par veckor sen, och vi vill inte alls berätta än. Haha. Man får välja sina ord lite noggrannare när man bär på en hemlighet. Bokstavligen!

• Jossi
    MmVb skrev 2017-05-13 18:09:31 följande:
    Så lite så =) De är 6 och snart 2 år gamla =)
    Två pojkar! Dina då?  
    Men va knasigt det blev, gjorde en emoji men det blev visst bara ett gäng frågetecken! Haha

Min stora tjej är 7 och lillebror är 3,5. :) Så spännande att se om set blir en till lillebror eller en liten syster.
  • emmafrick
    PlusLängtan skrev 2017-05-14 22:14:54 följande:

Jag höll själv på att säga något i stil med "...jo men det blir ju bra nu när vi snart är 4..." för ett par veckor sen, och vi vill inte alls berätta än. Haha. Man får välja sina ord lite noggrannare när man bär på en hemlighet. Bokstavligen!

Haha jaa verkligen, min mamma visste ju om det.. och jag pratade med henne.. mitt i köket fullt av släktingar XD några blängde lite nyfiket på mig så tänkte att det var lika bra att avslöja xD vilken vecka är du i då? Åh när hade ni tänkt berätta? :)
  • Myysan

Igår gick jag in i vecka 12. Mellan lörd och sönd fick jag en blödning. Det kommer fortfarande brunt och i morse var det lite rött. Så jobbigt att bara gå och vänta och se ifall det är ett missfall eller ifall det är normalt. Har fått en tid till blödnings mottagningen på onsdag. Jag hoppas verkligen att allt kommer att se bra ut.

• Frökenolson
    Myysan skrev 2017-05-15 08:20:25 följande:

Igår gick jag in i vecka 12. Mellan lörd och sönd fick jag en blödning. Det kommer fortfarande brunt och i morse var det lite rött. Så jobbigt att bara gå och vänta och se ifall det är ett missfall eller ifall det är normalt. Har fått en tid till blödnings mottagningen på onsdag. Jag hoppas verkligen att allt kommer att se bra ut.

Va jobbigt för dig, får du ont så åk in akut!! Kram
  • MmVb
    Jossi skrev 2017-05-14 22:36:03 följande:
    Men va knasigt det blev, gjorde en emoji men det blev visst bara ett gäng frågetecken! Haha

Min stora tjej är 7 och lillebror är 3,5. :) Så spännande att se om set blir en till lillebror eller en liten syster.
    Jaha men då är det ju inte såå stor skillnad i ålder på våra tidigare =)
    Haha har också varit med om den att det blev massa frågetecken istället för emoji =)

Ja det är spännande,ska ni kolla kön eller får det bli en överraskning? =)
Svar på tråden BF november 2017