BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Emmafrick, Tack. Jag förstår vad du menar, men kändes ändå så larvigt i jämförelse, haha. Det var väldigt vad olika dina graviditeter ter sig... Mina är än så länge väldigt lika varandra. Får se hur det blir senare.
Berättade att jag är gravid idag på fb (råkade släppa ut en ordgroda igår på släktkalaset så ville minimera ryktesspridningen i min skvallersläkt) är skitnervös för att nåt ska gå fel nu :o är i v. 12+1, var i v. 14+ nånting förra gången, då kändes det iallafall lite säkrare xD
Jag höll själv på att säga något i stil med "...jo men det blir ju bra nu när vi snart är 4..." för ett par veckor sen, och vi vill inte alls berätta än. Haha. Man får välja sina ord lite noggrannare när man bär på en hemlighet. Bokstavligen!
Jag höll själv på att säga något i stil med "...jo men det blir ju bra nu när vi snart är 4..." för ett par veckor sen, och vi vill inte alls berätta än. Haha. Man får välja sina ord lite noggrannare när man bär på en hemlighet. Bokstavligen!
Igår gick jag in i vecka 12. Mellan lörd och sönd fick jag en blödning. Det kommer fortfarande brunt och i morse var det lite rött. Så jobbigt att bara gå och vänta och se ifall det är ett missfall eller ifall det är normalt. Har fått en tid till blödnings mottagningen på onsdag. Jag hoppas verkligen att allt kommer att se bra ut.
Igår gick jag in i vecka 12. Mellan lörd och sönd fick jag en blödning. Det kommer fortfarande brunt och i morse var det lite rött. Så jobbigt att bara gå och vänta och se ifall det är ett missfall eller ifall det är normalt. Har fått en tid till blödnings mottagningen på onsdag. Jag hoppas verkligen att allt kommer att se bra ut.