BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Haha jaa verkligen, min mamma visste ju om det.. och jag pratade med henne.. mitt i köket fullt av släktingar XD några blängde lite nyfiket på mig så tänkte att det var lika bra att avslöja xD vilken vecka är du i då? Åh när hade ni tänkt berätta? :)
Nähe, bilden ville inte vara med men magen är iaf i princip platt på morgonen och ju mer jag äter åh dricker desto mer gravid blir jag, åh fram tills kvällen så är jag som en boll ;) sen börjar det om dagen efter!
Nähe, bilden ville inte vara med men magen är iaf i princip platt på morgonen och ju mer jag äter åh dricker desto mer gravid blir jag, åh fram tills kvällen så är jag som en boll ;) sen börjar det om dagen efter!
Kan inte skicka till dig heller ... :(
Det är klart, missfall sitter väl kvar mentalt kan jag tänka mig, det gör det iallafall på mig, jag hade ett tidigt missfall i förra graviditeten (en tvillinggraviditet från början) och oron satt kvar hela graviditeten ut även om jag slapp avsluta graviditeten (förutom de 2 vidriga veckorna när jag inte visste att det fanns en kvar).. oron sitter ju i huvudet även vid denna graviditeten men för mig var det väldigt skönt att berätta för då kunde jag sluta gömma magen! Kroppen är så flexibel denna gången (och jag är så otränad, haha) så såfort jag äter/dricker så ser jag höggravid ut xD
Morgon vs kväll, samma dag på bilden ????
Hej:) jag skulle också vilja vara med i Facebook gruppen.. vem ska jag skicka till?